Skip to main content

Ik krijg tot mijn irritatie regelmatig de foutcode stb-nmc-400.  Ik heb alle stappen die kpn adviseert gevolgd om het op te lossen. 

Het gaat 2 weken goed om vervolgens weer meer dan 3x op een avond die k*'t storing te krijgen?

Moet ik een nieuwe modem vragen

 

Kim

Zit u tv ontvanger rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box aangesloten? Met een kabel? Er zitten geen kastjes tussen? Geen switch? Of iets anders? 


Klopt, het is direct aangesloten dmv kpn kabel.

Ik was vergeten te melden dat het internet lampje op mijn router ook uit gaat en dat service lampje rood gaat branden.


Klopt, het is direct aangesloten dmv kpn kabel.

Ik was vergeten te melden dat het internet lampje op mijn router ook uit gaat en dat service lampje rood gaat branden.

Dan zou ik eerst dat gaan checken; de internetverbinding. Kpn kan op afstand de verbinding meten dus ik zou ze even bellen.


Thx, ga ik doen.


Hallo @Zimm zoals jij het omschrijft valt de gehele verbinding weg. De klantenservice kan jouw gehele verbinding doormeten. Heeft dit inmiddels al meer opgeleverd? 


Hi Jeroen,

Ik was er nog niet aan toe gekomen. Ik zal het deze week wel moeten doen want het feest is nu weer 2 dgn bezig. Vanochtend 2x in nog geen 10 min. Bedankt voor de tip.