Skip to main content

Hallo!

 

IK heb het zelfde sinds 2 à 3 weken: Ik krijg regelmatig het bericht dat de verbinding met de zender verbroken is, code 400. Wat ik ook doe: resetten etc, het helpt niet. Heel irritant!

 

Groet,

EGA

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @EGA, welkom op ons forum!
Deze oorzaak van deze melding zit vaak tussen je experiabox en TV ontvanger.
Had je al gekeken naar de stappen op deze pagina? Foutcode STB-NMC-400 Verbinding met zender verbroken

Kun je toelichten hoe je je netwerk ingericht hebt? Specifiek hoe de TV ontvanger aangesloten zit op je experiabox? Is dat met 1 rechtstreekse kabel of zitten er nog andere kastjes tussen? Gebruik je een draadloze verbindingsset of extra router? 


Hallo Thomas,

 

Volgens mij is hij rechtstreeks aangesloten op de Experiabox. Ik heb maar één router. Ja, mijn WIFI is natuurlijk draadloos, alles heel simpel bij mij!


Ah top, dat sluit wel een hoop uit.
Ik heb nog een paar vragen!

  • Valt de rest van je verbinding ook regelmatig weg als je deze foutcode hebt?
  • Hoe branden de lampjes op je experiabox op dat moment?
  • Hoevaak heb je dit ongeveer?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@EGA heb je nog naar de stappen hierboven kunnen kijken?


Als ik die foutcode heb, vallen tv en internet uit.

Maar nadat ik het systeem een 'boost’ heb gegeven, gaat het stukken beter. Soms even heel kort, een seconde, het bericht dat de verbinding verbroken is, maar dat herstelt zich dan weer snel.

 

Gaat dus beter!