Skip to main content

Mijn vriendin heeft sinds kort ook kpn internet en tv. 10 juni jl. is de monteur langs geweest om alles aan te sluiten. Sindsdien zijn er meerdere storingen met deze code. Ook valt de router soms spontaan uit. Erg vervelend

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Struis. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je steeds deze foutcode te zien krijgt. Deze foutcode krijg je vaak te zien wanneer de verbinding tussen de tv-ontvanger en modem verbroken wordt. Heb je de ExperiaBox en tv-ontvanger al eens gereset? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?


Ik heb helaas niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Hallo,

 

mijn excuus ik heb helemaal over de mail heen gekeken.

Ik heb beide al gereset.

De tv ontvanger is aangesloten via de kabel. 

 


Dat is de beste manier om een tv-ontvanger aan te sluiten.  

 Heb je de ExperiaBox en tv-ontvanger al eens gereset? 

Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.


Dank voor Uw reactie.

Dit staat op naam van mijn vriendin. Ik zal zorgen dat de juiste informatie vandaag nog in het profiel staat.


Oke, dat is goed, laat je nog even weten of je hebt gereset?