Skip to main content

Wij hebben beete raar probleem. Alles doet het gewoon behalve npo2 extra. Daar loopt hij vast in programma van gister en geeft aan dat we 86 minuten achterlopen tav live. Vervolgens geeft hij foutcode stb nmc 400, maar dat lijkt me niet juist, want verder details het gewoon....we nu?

Hier hetzelfde probleem met NPO 2 Extra. Het probleem zal dus bij KPN zitten.

Piet.


Hier ook hetzelfde probleem.

Er verschijnt een blauw scherm met tekst en een foutcode.

Zappen is niet meer mogelijk, de tv ontvanger gaat zichzelf opnieuw opstarten om vervolgens weer met hetzelfde te komen. Je kan alleen door op “ok” te drukken uit het venster komen, anders blijf je in een bootloop hangen.

Het gaat om kanaal 82 op een HMB2260 V2.

De modem is ook al uitgeschakeld geweest en opnieuw opgestart.

 


Live kijken werkt ook niet.

Net ontdekt: via de app kan ik i.i.g. live kijken. Via de decoder is het foute boel.


Ik heb hetzelfde probleem. Als ik daarna overschakel naar een andere zender Hier geeft hij aan dat ik al 1010 minuten achterloop. En als ik overschakel naar een andere zender krijg ik de melding dat de live tv buffer wordt gewist.


Er is een probleem met de HD versie / aanvoer via de decoder. Op SD werkt ie wel.

En, in HD, via de app.


Ook ik en collega's krijgen deze foutcode op kanaal 82. De oplospartij is aangestuurd en gaat er gelijk mee aan de slag! Bedankt voor de melding.

 

Update 19.55 uur: De storing is alweer opgelost! Kort maar krachtig zullen we maar zeggen. :wink:


Top! Check :ballot_box_with_check:


RTL4 was het hier gisteravond. Wil toch een melding kenbaar maken. 
 

 


Euh, dat is toch duidelijk MTV, @Anneke-Anna . Die doet het nu weer. (moest even van zenderlijst wisselen)

| Nog steeds gestopt met roken |

:muscle_tone2::thumbsup_tone2:


Euh, dat is toch duidelijk MTV, @Anneke-Anna . Die doet het nu weer. (moest even van zenderlijst wisselen)

| Nog steeds gestopt met roken |

:muscle_tone2::thumbsup_tone2:

Vaag! Ik zie het logo, maar had toch echt RTL4 opstaan 😱

Nog steeds gestopt met roken, nu 3 maanden 🤞


@Anneke-Anna , decoder staat op de foto ook op 20.


@Anneke-Anna , decoder staat op de foto ook op 20.

Ik zag het inderdaad, hoe dan ook, hier ook de stb foutmelding.