Skip to main content

Beste kpn ( richt me nu even niet meer aan Denise), maar ik ga het nog 1 keer proberen:

Het ligt NIET aan het thuisnetwerk. Ben al ruim 20 jaar klant en heb verder nooit klachten gehad. Het is dus wel degelijk een storing welke bij jullie vandaan komt. In plaats van met de klanten hier over te discussiëren kunnen jullie er beter voor zorgen dat er bij jullie intern gekeken wordt wat er fout gaat waardoor er zoveel mensen dit probleem hebben. Ik denk zelfs dat jullie blij mogen zijn dat er zoveel klanten zoveel geduld hebben maar doe er dan wel wat mee. Nogmaals: het ligt niet bij ons. Ik heb niets draadloos, extra versterkers opnieuw opgestart (al tientallen keren) en ga zo maar door!!! iemand anders bij kpn; kan dit voor alle klanten een keer opgepakt worden!!!??

Het geduld raakt bij sommige mensen wel op!
 

 

 

Zelfde problemen hier, niets gewijzigd ineens deze problemen. Natuurlijk ook de standaard herstel opties doorlopen. Heeft er alle schijn van dat er meer aan de hand is.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @ErwinLWD, niet fijn dat jij ook last van deze foutmelding hebt. Goed dat je een seintje geeft.

Hoe staat het er nu voor met deze foutmelding, komt dit nog voor? Zo ja, heb je één of meerdere tv-ontvangers waarop dit gebeurt? Wanneer krijg je de foutmelding te zien? Ik hoor graag van je als ik je hiermee kan helpen.


Hi @ErwinLWD, niet fijn dat jij ook last van deze foutmelding hebt. Goed dat je een seintje geeft.

Hoe staat het er nu voor met deze foutmelding, komt dit nog voor? Zo ja, heb je één of meerdere tv-ontvangers waarop dit gebeurt? Wanneer krijg je de foutmelding te zien? Ik hoor graag van je als ik je hiermee kan helpen.

Foutmelding komt nagenoeg iedere keer als we TV gaan kijken. Verdwijnt na 5 tot 10 minuten zelf of als we van zender wisselen. Daarna zien we hem eigenlijk niet meer, sporadisch eens tussen het TV kijken door. Dan is het meteen wel met regelmaat. Gelukkig laatste tijd niet meer meegemaakt. Ik heb 2 ontvangers, die op zolder gebruiken we weinig tot niet. 


@ErwinLWD Hi Erwin, dat klinkt wel positief. Als je de melding toch weer te zien krijgt of als je gekke dingen opmerkt, dan weet je ons hier te vinden.


De foutmeldingen vaker achter elkaar onlangs niet meegemaakt. Wel nog gewoon iedere dag met het aanzetten van de TV dat ik de melding krijg.


Beste KPN

 

Zo te lezen veroorzaken jullie nogal wat ellende bij veel trouwe en tot nu toe tevreden klanten van KPN. Ook wij hebben ca 4 maanden hardnekkige problemen met interactieve tv en de beruchte foutcode. Zelfs tot 2 keer per dag resetten van modem en tv ontvanger. Kerstavond zelfs nog een nieuwe tv ontvanger gekregen en aangesloten. Helaas vertoond ook dezelfde problemen. Gisteren met een medewerker van jullie gesproken waaruit bleek dat de oorzaak aan de ingang van het systeem ligt. Bij ons komt maar 9mbt/s binnen terwijl wij een contact hebben en betalen voor 100 mbit/s. Wat een WANPRESTATIE. Wij zijn overigens meer dan 30 jaar klant bij KPN!

Op mijn vraag wat KPN hierin gaat ondernemen werd mij medegedeeld dat hieraan niets gedaan gaat worden en dat wij zelf maar met het probleem moesten dealen (leren leven) en zonodig maar moesten overstappen naar een andere provider. WAT EEN SERVICE!!
 

ik verwacht van KPN op zeer korte termijn een oplossing van dit probleem. Indien dit niet gaat gebeuren staat mijn besluit vast en zal ik mijn ongenoegen gaan delen op social media 

 


Welkom op dit forum @Word er niet goed van . Hier helpen klanten elkaar en springt een moderator bij als we er onderling niet uitkomen. Jammer dat u meteen met een tirade begint. We willen graag kijken of we u kunnen helpen maar dan wel op een respectvolle manier. Laat even weten of u daarvoor open staat.


Beste Joep 1965

 

Ik ben zoals je kunt lezen een beetje klaar met KPN en heb mijn frustratie idd weggeschreven in bovenstaand bericht (sec gericht aan KPN en niet aan de deelnemers van dit forum). 

Wij worden al 1 maand door KPN van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat er ook maar enige moeite wordt gedaan bij KPN om ons probleem op te lossen. Overigens had ik gehoopt dat met het bericht iemand van KPN zou reageren.

Maar goed zijn er in dit forum mensen die zoals wij maar een beperkte download snelheid geleverd krijgt terwijl contractueel voor meer wordt betaald en hoe KPN dit heeft opgelost?

overigens werken wij al jaren met draadloze verbinding sets (3 DHV) die correct zijn aangesloten. Tot 4 maanden geleden nooit problemen gehad. Tevens is in de aansluit wijze van deze sets niets gewijzigd


Ook hier een zeer ontevreden klant. We worden helemaal gek van de storing STB-NMN-400….. Oplossing gezocht online én uitgevoerd. Nog steeds problemen en dus, net zoals iedereen met dit probleem, de klantenservice gebeld. Die adviseren prima oplossingen alleen werken deze net zo goed als de online aangedragen oplossingen. Niets opgelost dus… Krijg ik het voorstel om een monteur te laten komen. Wat moet die komen doen dan? De netwerk kabels komen doormeten? Dat had ik zelf al met een testkast gedaan….. Uiteindelijk biedt de persoon aan de andere kant van de klantenservice geen oplossing. En daar sta je dan als betalende klant. Mooi in je hempie en maar betalen elke maand. 

Ons geduld is op. We gaan op zoek naar een andere leverancier voor internet en TV. Dit gepruts willen wij in ieder geval niet langer.


Hi allen, er wordt hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat de tv-ontvangers weer optimaal gaan werken. In de loop van deze maand wordt er weer een update gedaan welke dit moet oplossen. De exacte datum is nu niet bekend. Je vindt de laatste updates over de tv-ontvanger en het menu hier, zo gauw er meer bekend is delen we het in dat topic.


Hoi hoop dat er snel een oplossing of update komt hier hetzelfde probleem x of 5 op een avond verschijnt dat gezellige blauwe vakje weer met de foutmelding. En niet alleen bij ons ook bij onze zoon en dochter dus 3 verschillende adressen .Wij kijken het nog een week of 2 aan en anders klaar ermee .


Hoi @patarend, dat kan ik me voorstellen. Bij deze foutmelding is het belangrijk om de verbinding tussen de tv-ontvanger en de Experia Box goed te controleren. Verder zijn we druk bezig met een update tegen problemen (vooral traagheid) met de tv-ontvanger. Deze update wordt uiterlijk 20 januari bij iedereen gedaan. Mocht het daarna toch nog spelen, dan raad ik je aan om een eigen topic aan te maken. Dan kijken we verder.