Skip to main content

Sinds vandaag ook alleen maar storing en dezeĀ foutmelding. Ook.brand.het internet lampje op mijn modem rood. Een keer of 8 het modem gereset en nogsteeds een drama. Af en toe gaat het internet lampje groen branden maar na verloop van tijd weer rood. Ook alles geprobeerd wat hierboven is vermeld. Kabels los, alleen dsl erin. Helpt allemaal niets.

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welke KPN tv decoder heb je?

Welke Experiabox of box12 heb je?

Ā 

Code betekend dat de KPN tv decoder geen verbinding maakt met het internet.Ā 

Ā 

Rood lampje, welk lampje is rood?

Ā 

Vul ook je profielgegevens van dit forum compleet in.

Dan kan een moderator het voor je nakijken.Ā 


Hoi @Arjen Z, welkom bij ons op het forum. Dat het internetlampje rood brandt geeft me het gevoel dat de foutmelding op tv een symptoom is van iets wat breder is. Joop stelt al een paar vragen waarmee we met je mee kunnen denken, zou je die kunnen beantwoorden?

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Heel apart, gisteren met de KPN aan de telefoon gezeten. Ze kon geen storing vinden maar wel een probleem vanaf de KPN kast tot aan het modem. De lijn had gisteren 45 onderbrekingen gehad en dat was voor het modem. Afspraak gemaakt voor een storingsmonteur die komt maandag. Krijg ik gisteravond een bericht van de KPN dat de storing was verholpen. Modem resetten en klaar!Ā  Dat klopte ook. Kan weer tv kijken en internetten en het internet lampje op het modem was ook niet meer rood.

Nu vraag ik je! Was er nou wel of gƩƩn storing! Dame bij de KPN, de storings app, internet (via telefoon) gaven allemaal aan dat er gƩƩn storing was???????


Het hoeft geen storing te zijn geweest @Arjen Z, een storing die je op de site zou zien gaat altijd over meerdere aansluitingen.

Dit was (als ik je goed begrijp) iets wat alleen bij jou speelde.Ā Het kan zijn dat de technische dienst jouw probleem op afstand heeft kunnen oplossen en dat het berichtje wat je kreeg over de reset daar het gevolg (en oplossing) voor was.

Gelukkig werkt het nu weer! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.