Skip to main content

Ook ik heb er last van sinds 5 dagen alles doorlopen ook via service pagina modem valt dan ook uit gaat rood lampje branden ik heb v10 gisteren weer gebeurd en modem gaat na ongeveer 1 min zelf weer aan  en altijd tussen 5 en 7 savonds

Hallo

Sinds 4 dagen foutcode stb-nmc-400 de ene keer valt de modem uit met rood lampje ik heb de v10 en de andere keer niet service pagina geweest verbinding in orde alles herstart 2 dagen goed en vandaag weer modem met rode lampje en ging zelf weer goed

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Ik altijd tussen 1700 en 1900 uur dus wel het zelfde


Antwoord ho maar


Hoi @Yvonne590 en welkom op het forum! Het is soms wat druk waardoor het langer kan duren voor je een reactie krijgt. Mocht je sneller antwoord willen, dan kun je doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdagen tussen 9:00 - 17:00 altijd met ons bellen via 0800-0402. 🙂

Als het lampje op je modem rood gaat branden gaat er iets niet goed in de verbinding. Gaat er bepaalde apparatuur aan tussen 17:00 - 19:00? PC's die downloaden, een LED lamp die aangaat, zoiets? Je hebt alles al doorlopen zeg je, ook het resetten van je modem? Hoe je de reset doet vind je onder stap 2. Ik ben benieuwd of dit helpt en hoor het graag! 


Hoi @Sanne_M ik had 4 dagen last op de 5de dag bleek er storing te zijn in mijn regio bv wegvallen internet tv en bellen na storing verholpen is doet hij het tot nu toe goed en nee er gaan geen extra apparatuur aan maar kijken hoe het verloopt


Ah, dat verklaart het dan. Fijn dat het goed gaat nu! Trek gerust weer aan de bel als daar verandering in komt. 🙂


@Kpn volgens mijn weer storing in mijn regio na de eerste storing verholpen was 5 dagen goed gegaan nu begint het weer


Ai, niet de bedoeling. Ik heb je verbinding doorgemeten, maar zie nu geen storingsmelding. Spelen de problemen nog steeds? 


Nee @Sanne_M er waren wel weer problemen geweest bij kpn vandaag weer goed


Gelukkig! 😄