Skip to main content

Foutcode STB-NMC-400: heb nu een nieuwe  modem gekregen en het gedonder begint weer en nu ook nog storing voor de tweede keer deze week en dan ook nog € 4,00 meer betalen per maand gaat goed bij kpn 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (wat zit daar allemaal tussen).

 

Vooral een DVS kan voor dit soort problemen zorgen. 


Ik heb dat al eens door gegeven op mijn vorige vragen zo'n 2 maanden geleden toen had ik dat probleem ook al ik heb geen dvs 

Gr theeke


@Theeke 1958 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Ik zou het zeer op prijs stellen als je mijn vragen beantwoord, zodat wij je op het forum verder kunnen helpen.

 

Op een forum helpen vooral klanten van KPN elkaar. 


Oké ik zal straks even kijken en geef ik het door

Gr theeke


Zie foto's dat is er op aan gesloten De hdmi kastje is Arris vipp2952 v2 daarczit mij modem op etherkabel  en een optische kabel

Gr theeke 


Zie foto's dat is er op aan gesloten De hdmi kastje is Arris vipp2952 v2 daarczit mij modem op etherkabel  en een optische kabel

Gr theeke 

 

Ik zie helaas geen foto's. 

 

Vraagje:

Je zegt Ethernet kabel (UTP kabel) zit in de KPN tv ontvanger Arris 2952.

Maar wat zit er nog meer tussen?

Waar gaat die UTP kabel heen?

 

Alles tussen de Experiabox of Box12 en de Arris 2952 is belangrijk om te weten. 

 

P.S.

Het is geen HDMI kastje, maar een KPN tv ontvanger (decoder). 


hoi er zit nog bij de opthische kabel en de utp kabel loopt naar mijn modem en hdmi kabel naar mijn tv dat zit allemaal in mijn Arris 2952 

gr theeke


hoi er zit nog bij de opthische kabel en de utp kabel loopt naar mijn modem en hdmi kabel naar mijn tv dat zit allemaal in mijn Arris 2952 

gr theeke

 

@Theeke 1958 

Dus de UTP kabel loopt van de Arris 2952 zonder iets er tussen naar de Experiabox of Box12?

Dan kan je het beste, morgen (gratis), 0800-0402 bellen en vragen om een nieuwe decoder.


Hoi alvast bedankt voor je reactie als ik een nieuwe decoder aan vraag ben ik zeker alle opnames kwijt die er op staan of is dat niet

Gr theeke


Hoi alvast bedankt voor je reactie als ik een nieuwe decoder aan vraag ben ik zeker alle opnames kwijt die er op staan of is dat niet

Gr theeke

 

@Theeke 1958 

Alles staat in de cloud (al vele jaren bij KPN).

In de decoders zit geen harde schijf of SSD.

Dus je bent geen opnames kwijt. 


Oké top dank je wel 

Gr theeke


hoi heb weer blauw beeld met melding STB -NMC-400 heb al een nieuwe modem gehad sinds vorige week een nieuwe tv decoder gekregen en toch weer die foutmelding ik ben er klaar mee mijn contract loopt in december af en stap ik over naar een andere provider  kost mij iedere maand 87,75 de laatste 5 maanden vind het veel geld voor wat niet perfect werkt .

gr theeke

 

Admin: berichten samengevoegd met lopend topic


@Theeke 1958 gebruikt u een switch in uw netwerk? Of een draadloze verbindingset? 


Ik gebruik geen switch 


de kabels gaan van mijn tv decoder naar de modem toe en heb ook een tv decoder boven staan draadloze