Skip to main content

Ik heb sinds 2-3 dagen dezelfde foutmelding. Mijn netwerk heeft jaren probleemloos gewerkt en van mijn kant zijn er geen wijzigingen geweest in de afgelopen 8 maanden.

Alles volgens de richtlijnen van KPN gedaan, resetten terug naar fabrieksinstellingen etc. Geen resultaat.

ik heb mijn 2e tv ontvanger op mijn tv aangesloten. op dezelfde plek, zelfde kabel, zelfde adapter en hdmi kabel. Kastje 1:1 gewisseld. Deze 2e ontvanger werkte perfect en gaf geen storing.

 

conclusie: de ontvanger is kapot en moet vervangen worden.

 

Admin: afgesplitst en eigen vraag voor je topic gemaakt

@Appie123 

Eigenlijk had je beter een eigen nieuwe topic kunnen starten.

Deze is al 5 maanden oud.

 

De Foutcode STB NMC 400 betekend dat de KPN tv ontvanger geen verbinding maakt met het netwerk.

  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Welke Experiabox of Box12 heb je?
  3. Hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  4. Zit er toevallig een DVS tussen? Want die werken door de grotere verstoringen op het 230 volt netwerk steeds minder goed. 

Balen dat je problemen met jouw televisie ervaart, @Appie123! Ik begrijp dat je al een en ander hebt geprobeerd, heel goed.

Mijn advies is om de Servicetool Problemen & Storing TV te doorlopen. Hiermee kom je hopelijk snel tot een oplossing.

Kom je er daarmee niet uit? Dan kan je bellen naar 0800 0402. Of je kunt de vragen van @joop2011 beantwoorden. We denken dan graag met je mee.


Reageer