Skip to main content

Sinds drie weken nu krijgen wij deze fout code op onze tv via de kpn interactieve kastjeĀ 

Deze code betekend dat de KPN tv decoder geen verbinding maakt met de Experiabox (KPN modem router).

Meestal is de oorzaak de DVS (draadloze verbindingsset.

Beste is en blijft een vaste UTP kabel.

Ā 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe is deze met de Experiabox verbonden?


wij hebben Experia box v12 en de decoder utp nternet kabel cat 6 verbonden met de modem Experia v12


@DutchpipoĀ 

Ā 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Ā 

Vervang die CAT6 kabel eens door een Cat5 kabel.

Voor de KPN tv decoder ruim voldoende en je kan het altijd proberen.

Ben benieuwd.Ā 


Wij hebbenĀ  kpn ontvanger zwarte kleur van 2020 . De utp kabel is niet cat 6 maar oude utp kabel van pakweg 2005 cat 5 dus.( vergissing van mij )


Heeft u een switch in uw netwerk?Ā 


De Switch was allang los gekoppeldĀ  al maanden. De KPN ontvanger was rechtstreeks op de modem aangesloten vanaf de meterkast ( met trekveer door de leiding )


@DutchpipoĀ 

Bijna alle KPN tv decoders zijn zwart.

Ik gok dat u de Arris VIP 5202 hebt.

Deze heeft geen display.

Ā 

Heeft u misschien 2 KPN tv decoders?

Zo ja, kunt u ze van plaats wisselen en kijken wat ze dan doen?Ā 


De Switch was allang los gekoppeldĀ  al maanden. De KPN ontvanger was rechtstreeks op de modem aangesloten vanaf de meterkast ( met trekveer door de leiding )

Als u de kabel achter uit de tv ontvanger haalt en in een pc of laptop stopt, heeft u dan internet via die kabel?


Hi @Dutchpipo! Heb je de opmerking van @Nick83Ā nog gezien?Ā 

En hoe vaak zie je de foutmelding naar voren komen?


Deze kwestie was opgelostĀ  bij de monteur door de nieuwe kpn modem v.12 te vervangen met kpn moden v.10 , sindsdien alle probleem was opgelost wel iets achteruit gegaan qua modem van v.12 naar v.10


@DutchpipoĀ ons doel is om je apparatuur te geven waarmee je goed gebruik kan maken van alle diensten. In dit geval is een V10 blijkbaar beter.Ā 

Ik ben in ieder geval blij dat je weer goed tv kan kijken. Ik zal het topic sluiten!


@Bram,

Nogmaals bedankt voor de hulp en klantvriendelijkheid van de kpn. Ik ben zeer tevreden mee. Top man.šŸ‘šŸ˜