Skip to main content

Ik heb deze foutcode sinds de overstap naar de glasvezel.. Meerdere keren gebeld met de KPN maar steeds dezelfde verhaaltjes.

Heb je wel de stekkertjes goed.. ja die zitten goed enz enz..

Word tijd dat de KPN deze fout gaat herstellen, want hij komt elke dag en vaak meerdere keren per dag.

Betaal best veel voor mijn abbonnement internet en tv dus mag de service wel meer doen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoe is jouw TV ontvanger aangesloten?

Rechtstreeks of via een switch en/of "draadloze" verbindingsset?

Heb jij Sonos apparatuur of een omvormer voor de zonnepanelen van SMA?


Ha @Mulder M, welkom! Hoe staat het er nu voor? Als je dit nog steeds ervaart, wil je dan de vragen die wjb stelt, beantwoorden? Ik kan me zeker voorstellen dat je moe wordt van dezelfde ‘verhaaltjes’, alleen is het voor ons wel belangrijk om te weten hoe je jouw netwerk hebt ingericht. Het is een vrij ‘brede’ foutcode en we willen dan graag zaken uitsluiten om erachter te komen wat het probleem is. Ik begrijp dat je de stappen bij Foutcode STB-NMC-400 op onze website ook al hebt doorgenomen? Ik hoor het graag van je 🙂.


Beste Marcia

Ik heb een experia box V10 en die zend het wifi signaal via de wifi versterker(superwifipunt) naar de tv ontvanger.. de afstand tussen experiabox en wifi ount is nauwlijks 5meter


welk lampje brandt op de superwifi? en probeer anders de ontvanger even op te laten starten rechtstreeks bekabeld. dat kan er voor zorgen dat het IP adres goed gelezen wordt. hierna kan die weer op de superwifi aangesloten worden.


Reageer