Skip to main content

Ik heb al een aantal maal geprobeerd om mijn gratis pluspakket aan te zetten. Zowel via kpn app als via tv.

Krijg foutcode STB-wg-14

Probeer het later nog eens werkt niet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Berendbotje en co. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode krijgt te zien bij het aanzetten van het Pluspakket. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik heb dit gelijk intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij gaan dit voor jou uitzoeken en nemen contact met jou op, als er aanvullende informatie nodig is. Als het probleem opgelost is ontvangt je een SMS.


Hoi @Berendbotje en co. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode krijgt te zien bij het aanzetten van het Pluspakket. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik heb dit gelijk intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij gaan dit voor jou uitzoeken en nemen contact met jou op, als er aanvullende informatie nodig is. Als het probleem opgelost is ontvangt je een SMS.

Ben netjes gebeld ipv een SMS! Goed geregeld!


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!