Skip to main content

probeer al een aantal WEKEn Eredivissie Voetbal aan te zetten maar krijg elke keer weer foutcode:     stb-wg-14;

Daarna kom ik op de site in een loop waar IK HEEEL CHAGRIJNIG van wordt

Er zijn GEEN KPN-Problemen

Modem en TV-ONTVANGER BEIDEN meerdere keren gereset

Ik ga maar op zoek naar een andere provider waar nog LEVENDE MENSEN mee kan PRATEN/LIVE CHATTEN

Hoi @old8x10, het aanzetten van het zenderpakket gaat niet echt soepel dus! Als ik je goed begrijp probeer je het zenderpakket aan te zetten via de tv-ontvanger, heb je het ook geprobeerd via MijnKPN? Wat gebeurde er precies in de loop waar je in kwam, kwamen daar foutmeldingen bij of iets anders? Kan je er meer over vertellen zodat ik (een levend mens) met je mee kan denken? Je kunt ook bellen naar ons gratis nummer 0800-0402, daar zijn ook levende collega's beschikbaar om je te helpen.


Het lijkt erop dat ik e.e.a. wel via “MIJN KPN” kam wijzigen MAAAAAAR:

Mijn oorspronkelijke abonnement was INTERNET + interactieve TV en daarbij tevens gratis digitenne ontvanger (slaapkamer + opnemen pakket gratis i.v.m. 2 ontvangers)

Daarnaast heb ik nog een betaalde digitenne ontvanger voor de camping

ik wil mijn huidige betaalde (TWEEDE) digitenne ontvanger inleveren (kosten omlaang met 5 euro p.mnd)

ik wil een ABO aanzetten voor ESPN (kosten omhoog met 12.99 euro p.mnd)

tenslotte de interactieve TV-ontvanger upgraden naar 4K (schijn nu te kunnen) GRATIS

maar zodra ik wijzigingen aanbreng ben ik “GRATIS OPNEMEN” kwijt en moet ik ervoor gaan betalen  terwijl ik nog twee ontvangers over heb

en zo zie ik nog meer opties doorgestreept worden en zie geen bevestiging voor terug zenden Digitenne ontvanger

HELP


By the way:

nu voor de derde keer verstuurd en lukt e.e.a. 

twee keer daarvoor alles kwijt en niet kunnen verzenden

 


Bedankt voor de gegevens @old8x10, ik ben daarmee gaan kijken maar ik zie een abonnement op een andere naam staan dan je op je profiel hebt staan. Kan het zijn dat het op een andere naam staat?

Wat je precies wilde wijzigen is me ook nog niet helemaal duidelijk, en ook niet wat er precies allemaal wordt doorgestreept. Je kunt ook screenshots plaatsen van wat er precies gewijzigd zou worden bij die wijziging, dan kunnen we met je meedenken met wat daar staat. Zorg daarbij wel dat er geen persoonlijke informatie op de screenshots te zien is, i.v.m. privacy.


Helaas ben ik met alle pogingen er iets van te maken, volledig na 45 jaar opgelicht waar ik zelf bij sta.

Abo wordt m.i.v. komende maand overgezet naar een andere provider, die wellicht iets zuiniger is op z’n klanten

 


Ik weet nog niet wat er precies aan de hand was met het wijzigen, ik heb het gevoel dat ik niet de kans heb gekregen om je te helpen. Ik weet alleen wat jij me vertelt. Iets is niet gelukt begrijp ik van je, maar wat is me niet duidelijk. Mocht ik toch nog met je mee kunnen kijken kan je de gevraagde screenshot nog plaatsen.