Skip to main content

Dit topic is gesloten! Hulp is niet meer nodig​​​​​​

Dankzij jullie hulp hebben we verbeteracties kunnen uitvoeren op het iTV-platform. Dit heeft goed uitgepakt, want de impact is afgenomen tot een normaal niveau.
Krijg jij deze foutcode(s) nog wel te zien? Herstart de (On Demand) opname/serie/film. Werkt dit niet en weet je zeker dat je niet getroffen bent door een storing? Maak dan een eigen topic aan op ons Forum*. De community staat voor je klaar! :innocent:

*Je kunt uiteraard ook bellen (0800-0402) of chatten met een van onze collega's

 

Foutcode STB-ZAP-xx of Foutmelding AVS-xxx-x

Meerdere klanten ervaren problemen met het terugkijken van programma's en opnames. De foutcodes variëren van 'AVS-xxx', 'STB-xxx', tot ‘ZAP-xxx-x’.
Er loopt al een tijdje een onderzoek naar deze verstoring. Uit analyse blijkt dat de problemen ontstaan door een aantal programma's die op  het laatste moment werden toegevoegd aan de gids. Soms gebeurt de aanlevering op zo'n laat moment, dat het niet meer mogelijk is, om het programma ook op het platform op te nemen. Als de klant dan dit programma wil terugzien, krijgt de klant een foutmelding. Dit kan helaas niet hersteld worden:disappointed_relieved: . Er wordt gekeken om het groene terugkijkenpictogram van de betreffende programma's ook weg te halen om onduidelijkheid te voorkomen. 

 

Help ons mee! 

Het onderzoek gaat onverminderd door. Hierbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken. Krijg jij een van de bovengenoemde foutmeldingen bij het bekijken van een opname gemaakt ná 2 oktober? Plaats dan een reactie met de volgende informatie:

- Welk programma het betreft;

- Wanneer de originele uitzending van dit programma was; (tijd en datum)
- Wanneer wilde je de uitzending terugkijken (het moment dat het niet lukte); (tijd en datum)
- Wat er precies gebeurde (incuslief foutmelding);

- Staat de opname in de opname lijst? 

LET OP! Vul daarnaast je gegevens in in je profiel, dan kunnen wij de gegevens delen met de techniek!

*admin: bericht aangepast 

 

 

*admin: topic gesloten op: 23-12-2020 19.02 uur

Ook bij ons (XS4All) sinds gisteren deze melding. De TV ontvanger is nooit een feestje geweest qua performance, maar na de UI update is het naar moderne maatstaven echt niet meer ok. Is er inmiddels een oplossing?


Sinds 21.50 uur weer geen opnames van kpn kunnen terug kijken!!! 
code 500-1000 

gisterenavond ook al 


De nieuwe interface is vooral traag. Maar vandaag is de Arris ontvanger spontaan gereset. Pas na een paar keer uit en aan zetten konden we weer programma’s terug kijken. ( reboot van de Experiabox hielp niet het probleem oplossen ).

Programma terug kijken geeft vaker problemen. Het lijkt er op dat ook de backend niet echt soepel meer werkt.

Bij Ziggo heb ik nooit zulke problemen meegemaakt. 

 

*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic


Ik heb deze melding op kpn iTV en terugkijken op Videoland! Graag oplossen.


Alles is al gezegd en geschreven over deze problematiek. Alle suggesties geprobeerd en probleem gaat van kwaad tot erger ☹️Nu ook geen gids en menu functionaliteiten meer 🤬
 

En Lisa van KPN heeft waarschijnlijk een erg lange koffiebreak en geen andere collega’s want KPN blinkt uit in niet reageren 😠Hoop dat ze dat ook doen als de factuur niet betaald wordt…...


Hier werkt het ook weer niet!! Wat een gedoe elke keer en dat uit en aanzetten werkt ook niet. (Heb het maar weer in een hopeloze poging geprobeerd). Nu heb ik zelfs geen gids meer. Kan niet eens mn opnames kijken. Die nieuwe update is echt waardeloos! En daar betaal ik €50 per maand voor...!


Ik heb ook steeds last van de storing STB-zap-01 kan veel programma’s niet terug kijken. Ik lees dat ik niet de enige ben. Is er al een oplossing voor??


Heb zojuist gepost dat ik dezelfde storing heb. Inmiddels gekeken op de storingssite van KPN, met het idee dat ik daar misschien informatie kan krijgen over deze storing. Krijg ik de melding dat er geen storingen zijn. Ze hebben het allemaal niet goed voor elkaar.

 


Gisteren ook de stb-zap-01 code. Vandaag één programma terug kunnen kijken, daarna bij alle andere pogingen weer de foutcode.


Alles is al gezegd en geschreven over deze problematiek. Alle suggesties geprobeerd en probleem gaat van kwaad tot erger ☹️Nu ook geen gids en menu functionaliteiten meer 🤬
 

En Lisa van KPN heeft waarschijnlijk een erg lange koffiebreak en geen andere collega’s want KPN blinkt uit in niet reageren 😠Hoop dat ze dat ook doen als de factuur niet betaald wordt…...

Inderdaad.. Gewoon allemaal de rekening niet betalen.. .moet je dan eens kijken hoe  snel er dan gereageerd wordt.  KPN krijgt een 10  voor hun stil zwijgen en voor het niet oplossen van het probleem.. .


Gisteren 28 sep kon je geen opnames meer zien, ze waren er eenvoudig niet meer.

Dat ging vandaag aan het begin van de avond gelukkig wel weer, maar nu niet meer.

Terugkijken kan niet meer en de opnames kijken ook niet. Het geeft een

foutcode (De video kan niet afgespeeld worden )  foutcode STB-zap-01.

Als je bij “probleem oplossen” die foutcode “STB-zap-01” invult wordt er ge-antwoord

dat die foutcode niet bestaat.

Verder kan je nergens vragen wat er aan de hand is en wanneer het wordt opgelost

bij de KPN. Zou u in ieder geval kunnen melden dat er een storing is !!!!


Geeft KPN nog eens een reactie, want er wordt flink geklaagd op dit forum. Gaat allemaal over hetzelfde.


Twee avonden na elkaar de STB-zap-01 code bij het willen bekijken van opgenomen programma’s.

Lopende programma’s vanaf het begin kijken geeft geen reactie meer.

Ten derde weigert de ITV app op mijn iPad op te starten.

Dit lijkt me een probleem bij KPN en niet door mijzelf op te lossen.

 

Iemand een ander idee?


Ik krijg foutcode avs-500-10000. Opnieuw opstarten helpt niet.  Geen menu.


Ontvanger tv. stroom eraf 


modem gereset (stekker er 10 sec uit en weer erin gedaan)

ontvanger tv stroom er weer opgezet en opgestart  

na 2 keer dit  te hebben geprobeerd doet de ontvanger het gelukkig weer gelukkig. 
 

hadden t zelfde probleem met opnames terug kijken. 
En kwam na het opstarten vd tv ontvanger niet meer in het menu. 


Ik krijg al enkele dagen de melding STB-zap-01

Is er iemand die dit kan verhelpen bij KPN.

WORDT ER NAMELIJK ECHT MOE VAN ZEGGG😡


Mooie zaak. Heb alles eens even doorgelezen. 

Hier ook problemen, omgeving Nijmegen. 

Gisteren de hele boel opnieuw opgestart,  nieuwe software erop omdat mijn opgenomen programma's niet getoond werden. Nu kan ik in 1x geen programma's meer kijken. Had het ene gekeken, wilde door naar een ander, dus niet. Mooi SH*T dit 


Hier precies hetzelfde probleem. Kon geen opnames bekijken. Stroom er af gehaald. Opnieuw opgestart, daarna geen menu of gids meer..


Ook bij ons foutcode avs-500-10000 en stb-zap-01 .al enkele dagen van 21 september

Na resetcvan Expediabox  is V10 en ITV ontvanger , is het weer even in orde maar fout komt weer terug.

Verder is de ontvanger na de laatste updates erg traag geworden. Wanneer wordt dit opgelost ?

 

 


Een hele goede avond allemaal. Ik heb vele reacties uit losse topics hier even samengevoegd. Het opnieuw opstarten van de tv-ontvanger of de ontvanger een aantal minuten stroomloos maken is voor velen de oplossing. Van sommigen weten we dat dit niet gewerkt heeft (@tallie69).
Werkt dit bij jou ook niet? Laat het hier dan even weten in een reactie! 


Beste,

 

Heb nu bovenstaande storing ! Kan niet terugkijken !

 

Heb al enig tijd veel problemen met terugkijken en pauzeren en verder kijken.

 

Groet

Marcel

 


Gisteren stb-zap-01 en vandaag stb-zap-05.

Kan niet meer terugkijken.

Wat is dit?

Harde reset modem werkt niet.

 

Kun je kpn eigenlijk nog ergens gewoon bereiken? Via telefoon oif mail of wat dan ook?

 


Een hele goede avond allemaal! Ik heb vele reacties uit losse topics hier even samengevoegd. Het opnieuw opstarten of een aantal minuten stroomloos maken van de ontvanger is voor velen de oplossing voor dit issue! 
Van sommigen weten we dat dit niet gewerkt heeft (@tallie69). Werkt dit bij jou ook niet? Laat het dan even weten in een reactie! We onderzoeken graag wat er dan aan de hand is. 

Hoi lisa..  Nee werkt niet... 


Vreselijk, gisterenavond de opnames op ITV niet kunnen bekijken en daarmee de hele tv avond naar de K. Ook de 66n zenders (Glas) waren verdwenen, behalve de p@rno, waar we ff niet op zaten te wachten. Na 25 minuten in de wacht door de KPN te woord gestaan, waarbij de verbinding zomaar werd verbroken. Vanavond een opname kunnen kijken en nu weer bedolven door de stb-zap-01 codes. Ook terugkijken lukt niet.grrrrrrr. Wat een service. :-(


Vreselijk, gisterenavond de opnames op ITV niet kunnen bekijken en daarmee de hele tv avond naar de K. Ook de 66n zenders (Glas) waren verdwenen, behalve de p@rno, waar we ff niet op zaten te wachten. Na 25 minuten in de wacht door de KPN te woord gestaan, waarbij de verbinding zomaar werd verbroken. Vanavond een opname kunnen kijken en nu weer bedolven door de stb-zap-01 codes. Ook terugkijken lukt niet.grrrrrrr. Wat een service. :-(