Skip to main content

Gisteravond trad bij mij ook dit probleem op.  Ik had eerst een opname gekeken en daarna EenVandaag terugkeken via de gids. Geen problemen. Rond 19:15 gaf TV pauzeren / terugspoelen in de buffer een probleemmelding op een zender. Dit geprobeerd op een andere zender, waar het nog wel werkte.  Rond 20:00 uur begon het probleem STB-zap-03 / 3 - HAL layer op te treden. Dit bij zowel bij het afspelen van opnames en bij terugkijken van programma’s uit de gids. Aanvankelijk speelde een opname incidenteel nog af, maar dezelfde opname gaf bij een nieuwe test ook de foutmelding. Uiteindelijk kon geen enkele opname en geen enkel programma uit de gids meer afgespeeld worden. Ook terugspoelen in de buffer en pauze TV werkten niet.  

TV ontvanger herstarten via het systeem menu of TV ontvanger spanningsloos maken en opnieuw starten hadden geen effect. Ook het herstarten van de TV ontvanger en de Experia box losten het probleem niet op. 

De TV ontvanger is met de standaard gele kabel direct op de Experia box aangesloten

 

Net even een geprobeerd een opname te starten, hetgeen lukte. 

Ik zal berichten als de problemen zich weer voordoen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @EFFO, ik zie dat mijn collega een nieuw topic van je reactie uit dit topic gemaakt heeft. Het lijkt erop dat er een paar dagen geleden even een probleem was met het terugkijken.
Zie ook dit topic: 

Dit probleem kan eigenlijk twee oorzaken hebben,

  1. Er gaat even iets niet goed achter de schermen, in welk geval de oplossing eigenlijk is het later nog eens te proberen. (lijkt nu het geval)
  2. Er zit iets niet helemaal lekker op je netwerk waardoor de TV ontvanger in de war raakt. Denk dan bijvoorbeeld aan storende draadloze verbindingssets, extra routers of switches.
     

Meer informatie over deze foutcode kun je hier vinden!