Skip to main content

Hier het zelfde probleem. Net gebeld  hebben de kastjes weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Wat ik zelf ook al meerdere malen gedaan heb. Waarschijnlijk gaat het dan 1 x goed en morgen weer  het zelfde probleem. Wordt er moedeloos  van.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Zwannie I.S.. Het klinkt inderdaad niet leuk. Ik ga je hier mee helpen. Zou je eens kunnen beginnen met het doen van een reset van het modem zoals aangegeven bij stap 2?  Als dat het probleem niet oplost zou ik je willen vragen even je profiel in te vullen dan meet ik de dingen voor je door. 


Vanmorgen weer gebeld met kpn krijg ik weer het hele stappenplan. Na 35 minuten verbinding verbroken. Heb ik weer terug gebeld want Kpn kan je zelf niet bellen nadat ik al verschillende keren  in de wacht was gezet. Dit hele gebeuren gaat me aardig op de zenuwen werken. Weer de hele boel resetten nou vandaag niet meer blijf aan de gang. Zodat die het misschien 1x doet. 

 


Ik heb met de beschikbare informatie een monteur kunnen inplannen. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd.