Skip to main content
Beantwoord

Foutcode STB-zap-03 / 40462 - Videoserver niet gevonden

• December 21, 2020
  • 7 reacties
  • 236 keer bekeken

Crientjes
Helper

Goedenavond,

Ik heb dezelfde melding bij 1 aflevering van een serie!

Zou dit ook kunnen gaan om de koppeling van deze aflevering aan mijn account?

Betreft: The Trial Of Christine Keeler / BBC First / 16 juli 2020 / 03.10 uur / S1 A4:Episode 4.

Wij duimen hier, want het is best een essentiele aflevering die niet gemist kan worden 😉

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi @Crientjes en van harte welkom op het KPN forum! Ik wil ook graag voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze opname te herstellen. Fijn dat jij je profielgegevens al ingevuld hebt, zo kan ik direct voor je aan de slag. Zodra ik een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik het hier weten! :fingers_crossed_tone4:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 22, 2020

Hoi @Crientjes en van harte welkom op het KPN forum! Ik wil ook graag voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze opname te herstellen. Fijn dat jij je profielgegevens al ingevuld hebt, zo kan ik direct voor je aan de slag. Zodra ik een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik het hier weten! :fingers_crossed_tone4:

Crientjes
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • December 29, 2020

Ik weet dat we kerstdagen hebben gehad, maar uk ben heeeeeeeeeeel benieuwd of het gaat lukken 😁😉

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 30, 2020

Goed dat je om een update vraagt, helaas heb ik die nog niet voor je! Ik doe een beroep op je geduld: I’m on it!

Crientjes
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • December 30, 2020

👍🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 7, 2021

Ik heb een terugkoppeling ontvangen: het is gelukt om de opname te herstellen! Check je of de foutmelding nu weg is en laat je dat nog even weten?

Crientjes
Helper
  • Auteur
  • Helper
  • January 7, 2021

Yesssss we kunnen de serie verder kijken! 

Bedankt voor jullie inspanning 😁

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 7, 2021

Haha, yes! Super fijn! Dank voor jouw terugkoppeling en je geduld! :blush: