Skip to main content

Deze melding krijg ik te pas en te onpas de laatste tijd. Even snel iets opnemen en later terugkijken of een film/serie van het plus pakket bekijken. Als je geluk hebt, lukt het een keer.

Dit is duidelijk een storing aan KPN kant, maar nergens staat deze gemeld. Maar ja, probeer die storing maar eens te melden via de app. Die geeft alleen maar iets meer info over wat er mis is. Even wachten zou het op moeten lossen, maar dat zal dan in ieder geval niet binnen de komende uren zijn.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @afidder! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je bericht. Het is een probleem in het netwerk. Hoe is je ontvanger aangesloten? Heb je al eens een Frisse start geprobeerd? Kun je je gegevens invullen in je profiel? Dan kijk ik met je mee. Postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van je ontvanger heb ik nodig. Hoor graag van je!


Hoi KPN, 

Hier dezelfde foutcode. Kunnen jullie mee kijken om dit op te lossen?

K603007967 is serienummer tv ontvanger.

Groet Sander Bartels 


Hoi @dibartoli! Ik zie niet direct een probleem op die ontvanger. Wanneer krijg je de foutcode in beeld? Bijv. altijd als je een opname start of voornamelijk 's avonds? 
Hoe is de ontvanger aangesloten het modem en heb je al eens een Frisse start geprobeerd?


Hoi Lisa,

 

Het probleem is verholpen. Bleek een probleem te zijn in de regio van Zwolle, Kampen, Nieuwleusen. Lag niet aan de modem of tv ontvanger.

 

Groet Sander 


Kijk eens aan! Goed dat het is opgelost:blush: