Skip to main content

 

Bij een programma is het niet meer mogelijk na de recente storing om deze terig te kijken, iets wat ik ontzettend jammer vind. Voor zover ik na kan gaan is de rest wel af te spelen. Er staat ook meteen bij het overzicht dat ik hem al gezien heb, maar dat is niet zo (nee ook m’n huisgenoten niet). Uiteraard is de boel al opnieuw opgestart etc. dus die antwoorden hoeven niet gegeven te worden.

Hebben meer mensen hier last van (gehad)? 

Ik heb precies hetzelfde. Wat ik wel kon doen is via de KPN ITV app op mijn mobiel de aflevering kijken. Via mijn Chromecast kon ik de aflevering streamen vanuit de app naar mijn televisie. 


En dan zie je gelijk de tekortkoming in de EPG. Glasvezelkanalen worden niet weergegeven via Computer of app. Dus kan ik daarop ook niet terugkijken. Dat is ook zo’n probleempje, heb je glasvezel (kanalen 661 etc), voorziet de EPG via de website daar niet in. Ik snap ook niet waarom dat nog niet geregeld is.


@ronvmeijer heb je bij opgeslagen programma’s gekeken of werkt dit dan ook niet.

 


Zo zie je dat er 21% gebruikt is van de opname ruimte voor drie programma’s, oftewel alles wat opgenomen is met de glasvezel-kanalen 661 … of hoger staat niet bij het overzicht.

Ik ga echt niet via m’n iPhone naar een programma kijken terwijl er een bijna twee meter scherm aan de muur hangt. Via chromecast kan het niet. M’n LG TV wordt niet gezien door chromecast.


Hi @ronvmeijer, dat klinkt als een nasleep van de storing die gespeeld heeft. @Hoopvol ervaart hetzelfde lees ik, dat is goed om te weten.

Hoe staat het er intussen voor? Welke tv-ontvanger heb je? Heb je als wijze van test nog geprobeerd of het bij jou ook lukte via tv.kpn.com of de KPN TV app? En helpt het als je jouw tv-ontvanger een frisse start geeft? Dat is iets anders dan opnieuw opstarten en helpt in veel gevallen goed.


Alexandra, Hoe goed bedoeld, maar al die handelingen heb ik al uitgevoerd voordat ik dit op het forum ging zetten. Via KPN TV kan ik het niet zien omdat ik altijd via glasvezel opneem (kanalen 661 en hoger) en dat niet op KPN TV weergegeven wordt. Het lijkt trouwens tot nu toe om twee programma’s te gaan dus er is geen ‘paniek’…😊. Het is gekomen tijdens de storing van de afgelopen week. Ik zal nogmaals een frisse start doen (kan geen kwaad), mocht het helpen zal ik dat hier laten weten. 


Hi @ronvmeijer, in verband met ziekte neem ik het even over van @Alexandra.

 Ik zal nogmaals een frisse start doen (kan geen kwaad), mocht het helpen zal ik dat hier laten weten. 

Je hebt hier nog niets laten weten, dus ik heb het vermoeden dat de 2e frisse start geen verandering in de situatie heeft gebracht, jammer! Van wanneer zijn de 2 opnames precies? Zijn ze misschien nog terug te kijken via de gids?


Klopt inderdaad, ik heb ze maar verwijderd. Het is geen ramp, maar als je een serie opneemt dan wordt het wat vervelender. De laatste opname was van 24-04 en dus niet terug te kijken via de gids, de 1e was van een week eerder. Het is gewoon na die storing verkeerd gegaan blijkbaar. 


Ah jammer, dan had je inderdaad niet echt een andere optie dan ze te verwijderen. Er zijn ergere dingen op de wereld, maar toch spijtig dat je ze niet meer heb kunnen zien 🙁

Laten we maar hopen dat dit in de toekomst niet weer voor zal komen!