Skip to main content
Beantwoord

Foutcode televisie 64

• November 21, 2019
  • 1 reactie
  • 129 keer bekeken

Ik krijg een foutcode.tv/64

Beste antwoord door Lisa

Hi @Siemon29, Welkom op ons Forum. Foutcode 64 of F-64 betekent dat de tv-ontvanger niet geactiveerd is. Als de de ontvanger opnieuw opstart (aan/uitschakelt) of de stekker eruit en erin haalt. Krijg de dan de mogelijkheid om je abonnementsnummer en pincode in te voeren om de ontvanger te activeren? 

Kan je alvast je gegevens aanvullen in je profiel? Dan kan ik eventueel even meekijken en eventueel dit abonnementsnummer en pincode toesturen. 

Foutcodes kun je trouwens altijd terugvinden op onze website. 

Fijne avond!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2019

Hi @Siemon29, Welkom op ons Forum. Foutcode 64 of F-64 betekent dat de tv-ontvanger niet geactiveerd is. Als de de ontvanger opnieuw opstart (aan/uitschakelt) of de stekker eruit en erin haalt. Krijg de dan de mogelijkheid om je abonnementsnummer en pincode in te voeren om de ontvanger te activeren? 

Kan je alvast je gegevens aanvullen in je profiel? Dan kan ik eventueel even meekijken en eventueel dit abonnementsnummer en pincode toesturen. 

Foutcodes kun je trouwens altijd terugvinden op onze website. 

Fijne avond!