Skip to main content

Wij hebben boven 2 tv's. De ene functioneert prima, geen klachten. De 2e tv echter, blijft foutcode op foutcode geven (143 geen geluid geen beeld, mis connectie). Alle stappen al tig keer doorlopen, dan doet de tv het weer voor een uur en dan begint het feest opnieuw.  Helaas is er dus geen live chat meer bij KPN en aan de telefoon is er een mega wachttijd. Iemand de oplossing voor ons? Hebben zelf het idee dat de dvs of het kastje van de 2e tv kapot is.

Beste @BettieB, welkom en excuses voor de late reactie! Het is helaas niet alleen bij de collega's in de lijn heel druk. Ook hier is dat het geval! Hoe staat het er nu voor? Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Heb je de andere televisie ook aangesloten met een DVS? Je zou ze bijvoorbeeld eens om kunnen ruilen. Probeer dit eerst met de DVS en daarna eens met de ontvanger. Ik ben benieuwd of het probleem ‘mee verhuist’. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan doen?


Dank voor je reactie Marcia. Blijkt dus aan de ontvanger te liggen. Deze werkt niet op beide tv's. Hoe kan ik dat nu het beste aanpakken?


Wil je dan de tv-ontvanger eens 30 seconden stroomloos maken? Als deze het dan nog steeds niet doet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je het serienummer (staat onderop de ontvanger) van de defecte ontvanger in je ‘persoonlijke opmerkingen’ achterlaat, dan ga ik kijken of we 'm kunnen omruilen.