Skip to main content

Wat een gedoe, ook ik loop hier nu tegen aan.

los van het Feit dat de site al gewoon echt niet handig is en overzichtelijk werkt het slecht en hapert het veel. We betalen goed geld maar het werkt nooit zoals het hoort.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van Foutcode undefined 3016

Hi @KPN iTV 2, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Ik lees dat jij ook tegen foutcode 3016 aan loopt, goed dat je het aankaart.

Om er iets nuttigs over te kunnen zeggen heb ik meer informatie van je nodig. Anders heb ik geen idee waar het over gaat en waar het 'm in kan zitten. Zo maak je het zowel mij als andere forumbezoekers makkelijker om met je mee te denken.

  • Vanaf wat voor apparaat gebruik je iTV online?
  • Gebruik je de site tv.kpn.com of gebruik je de iTV online app, waarbij je deze foutmelding ziet?
  • Wanneer krijg je deze foutmelding te zien? Direct bij live tv kijken, of bij een bepaald programma of bepaalde functie zoals terugkijken? 
  • Hoe gaat het als je het probeert vanaf een ander apparaat?
  • Maakt het verschil als je een andere internetbrowser probeert? Denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld.

ooit werkte itv van kpn wel goed maar nu is het geen doen meer.

Continue foutcode 3016

Op verschillende browsers maak niet uit elke 30 seconden verder gaan drukken,

Dus KPN doe er wat aan bij jullie is het blijkbaar niet bekend maar ik wordt er gek van.


@3016 wat een ellende Ik begrijp heel goed dat je het opgelost wilt hebben, en ik help je graag. Maar zoals eerder aangegeven kan ik dat niet zonder antwoord op mijn vragen. 

Hi @KPN iTV 2, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Ik lees dat jij ook tegen foutcode 3016 aan loopt, goed dat je het aankaart.

Om er iets nuttigs over te kunnen zeggen heb ik meer informatie van je nodig. Anders heb ik geen idee waar het over gaat en waar het 'm in kan zitten. Zo maak je het zowel mij als andere forumbezoekers makkelijker om met je mee te denken.

  • Vanaf wat voor apparaat gebruik je iTV online?
  • Gebruik je de site tv.kpn.com of gebruik je de iTV online app, waarbij je deze foutmelding ziet?
  • Wanneer krijg je deze foutmelding te zien? Direct bij live tv kijken, of bij een bepaald programma of bepaalde functie zoals terugkijken? 
  • Hoe gaat het als je het probeert vanaf een ander apparaat?
  • Maakt het verschil als je een andere internetbrowser probeert? Denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld.

 

 


Hi @3016 wat een ellende  @KPN iTV 2, we zien deze melding niet ontzettend vaak, maar wel meer de kop op steken. Onze Technische Dienst is in de tussentijd bezig met een onderzoek, en er is afgelopen maandag een kleine update gedaan. Maakt dit voor jullie verschil of is het nog hetzelfde? 


@3016 wat een ellende  @KPN iTV 2 Hi, goed nieuws! Onze Technische Dienst heeft gisteren een update gedaan. Ze verwachten dat de 3016 foutmelding daarmee verholpen is! Ik hoor graag hoe het gaat als je 't nu opnieuw probeert  :)