Skip to main content

TV scherm bevriest en geeft deze code aan. 
Internet doet het wel. 

Alle instructies geprobeerd. Geen oplossing. 

Wij hebben geen glasvezel genomen bij het aanbod begin dit jaar. Wellicht is dit een truuk om ons toch aan de glasvezel te pushen. Wie weet. 
Nog nooit dit probleem gehad. Wie hebben alles met kabels, geen draadloze verbindingen. 

Wij hebben kort geleden wel een nieuwe ITV kastje gehad voor een van de 2 tv’s. Maar beide tvs doen het nu niet. 
Ook niet al wij de computer met internet uitzetten. 

Voor een onverklaarbare reden ben ik vandaag ook kotsmisselijk. Misschien niks mee te maken. Maar wij zitten wel in een groot 5G experiment tot 2022. Zo ook dat glasvezel is een experiment, want de CEO hoeft niet aan te tonen dat het allemaal veilig is ivm menselijk gezondheid. 

Kan beter KPN. Kom op. 

Waarom heb je afgezien van glasvezel?

Is het probleem ook nu nog aanwezig?

In welke plaats woon je?

Waarom ben je zo angstig voor 5G wetende dat 5G minder schadelijk is voor het menselijk lichaam dan het al decennia gebruikte 2G, 3G en 4G?

Weet je dat jouw mobiele telefoon veel meer straling veroorzaakt dan de 5G masten bij jou in de buurt?


Hi, Gisteren begon het probleem. Vandaag vanochten rond 09:00 werkt het weer. 

Dat bedoel ik dus, extern issue. 

 

Mr. Mv. wjb. Bedankt voor uw reactie. Leuke vragen. 

Wil ik best op ingaan maar bijlages toevoegen gaat niet. 

Ik weet niet op KNP het toelaat. Misschien gaan ze mij zien als concurrentie. 
Alle info en zienswijzem kunt u vinden op mijn facebook pagina. 
https://www.facebook.com/rschooneveld

Ik heb geen mobiele telefoon meer sinds 2019. 

Indien u engels kunt begrijpen. Beknopt. 
 

Frequencies

1G: Caused no problems

2G: Causes cancers by a factor of 4

3G: Further cause diabetic issues, pancreatic issues

4G: Heart issues, Liver issues, skeletal issues, cellular issues

5G: Currently being tested on us

6G: ( = Teraherz) Combination of Infra-red and Microwave.. Allows for penetration into the body 4 inches.

Making the fat cells release the water in the cells, accessing the hydrogen in the water. The Hydrogen then acting as a super conductor. Amplifying the impact of a terahertz frequency. (as seen in Whunan, China). 


Hi @RalfSchooneveld, ik begrijp dat je even last gehad hebt van foutmelding STB-NMC-400 op de tv-ontvanger. Deze was de volgende dag verdwenen, is dat nog steeds het geval?

Deze foutmelding geeft aan dat de verbinding met de zender verbroken is. Het kan in dit geval een (korte) storing zijn geweest. De foutmelding betekent dat de tv-ontvanger geen goede verbinding met de Experia Box krijgt. Het wordt vaak veroorzaakt door de manier van aansluiten, bijvoorbeeld wanneer er andere apparatuur tussen de tv-ontvanger en de Experia Box zit. Als je vragen hebt of als we je ermee kunnen helpen, geef dan gerust een seintje.


De foutmelding betekent dat de tv-ontvanger geen goede verbinding met de Experia Box krijgt.

Daar zet ik hele grote vraagtekens bij, ik denk toch echt dat de werkelijke oorzaak hogerop in het netwerk van KPN gezocht moet worden en dat het absoluut niet zo is dat het altijd maar iets in het thuisnetwerk is dat dit probleem veroorzaakt.


@wjb Ik snap je, aangezien het een foutcode is die in heel uiteenlopende situaties voorbij komt. Het is meerdere malen onderzocht, met resultaat dat er 9 van de 10 keer iets in de situatie bij de klant thuis voor problemen/verstoring zorgt. Dat is waarom we eerst goed willen weten hoe de situatie thuis eruit ziet en ik bovenstaande uitleg heb gegeven.


Hi @RalfSchooneveld, ik begrijp dat je even last gehad hebt van foutmelding STB-NMC-400 op de tv-ontvanger. Deze was de volgende dag verdwenen, is dat nog steeds het geval?

Deze foutmelding geeft aan dat de verbinding met de zender verbroken is. Het kan in dit geval een (korte) storing zijn geweest. De foutmelding betekent dat de tv-ontvanger geen goede verbinding met de Experia Box krijgt. Het wordt vaak veroorzaakt door de manier van aansluiten, bijvoorbeeld wanneer er andere apparatuur tussen de tv-ontvanger en de Experia Box zit. Als je vragen hebt of als we je ermee kunnen helpen, geef dan gerust een seintje.

Ik verwijs u terug naar mijn vorige bericht. 
Probleem ligt bij KPN. Is nu gelukkig weer werkend, maar ons geval blijkt die 1/10 te zijn waarbij het dus niet aan ons ligt.