Skip to main content

ik wil naar zenderpakket gaan maar het lukt niet ik krijg de foutmeldingĀ  (WGS-500) wat betekent dat

Hi @peter1193, goed dat je het meldt. Waar zie je die foutmelding precies? Op de tv-ontvanger? Ik herken 'm niet eerlijk gezegd. Gebeurt dit nu nog steeds?


Hallo

Ā 

ik wil naar zenderpakket gaan als ik het nu doe blijft het beeld blauw


deze foutmelding krijg ik

Ā 


@Paul Ā Reageer ffe dan ik heb het probleem ook.

WGS-500 wat is dat?


Ik heb dit probleem ook wat te doen??

Ā 


@peter1193Ā @BekmanĀ @Roberto83Ā 

Er zijn momenteel veel klanten die hier last van hebben.Ā 
Ā 

Voor nu is de snelste oplossing om te bellen met 0800-0402.

Dan wordt de gewenste wijziging van het zenderpakket telefonisch voor jullie Ā in orde gemaakt.Ā 


net contact gehad met KPN het zou opgelost moeten zijn ik moest hem even van het stroom afhalen 20sec en dan was ie weer goed. Nou sorry er is niks verandert heb de foutmelding nog steeds


Welk zenderpakket geeft deze melding?


@Paul Ā Reageer ffe dan

Ik ben niet je hondje ofzo. Elkaar normaal aanspreken kan ookā€¦Ā Iets om over na te denken.

Ā 

Ik heb navraag uit staan of hier (nog) algemene problemen mee zijn. Ik kom erop terug. Wil je iets aanpassen qua zenderpakketten? Dan kan dat via MijnKPN, of bijvoorbeeld via 0800-0402.


@peter1193Ā  @BekmanĀ  @Roberto83: ik heb reactie. Het incident dat hiermee liep is afgemeld omdat het opgelost zou zijn. Daarom wil ik jullie gegevens graag hebben, zodat ik dit kan melden.

Zouden jullie voor de zekerheid de tv-ontvanger een keertje willen resetten, en het daarna nog eens testen?Ā 

Werkt het dan nog niet? Wil je dan je profielĀ invullen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van jullie gezien. Mag ik aannemen dat het is opgelost? Ik hoop het wel in ieder geval.