Skip to main content

Hi KPN,

Er zitten wat fouten in de radio gids van ITV en op één TV zender. Ik som het even op:

  1. Bij Q-Music staat Kai in de middag, maar dan zit Domien Verschuren daar toch echt 😉
  2. Bij Radio 538 staat nog steeds de Coen en Sander show van maandag tot donderdag. Dat is niet meer zo (op vrijdag nog wel)
  3. Bij 100% NL TV staat op sommige momenten de informatie van 100% NL Radio. Dat gaat dus ook niet goed 😉
  4. Vraag mij niet waarom. Maar wij hebben hier zowel onze eigen lokale omroep als die van het Westland. (Raar? Waarom is dat?) Bij WOS staat ‘Thuis in jouw regio!’ als programma informatie bij zowel radio als tv. Bij onze eigen omroep staat daar gewoon de zendernaam. Waarom houden ze dat niet overal gelijk voor de lokale omroepen in de gids?


Kunnen ze hier iets mee intern? 😃

Hallo @King006 welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 


Wij hebben 3x ARRIS VIP5202 😃


Hi KPN,

Er zitten wat fouten in de radio gids van ITV en op één TV zender. Ik som het even op:

  1. Bij Q-Music staat Kai in de middag, maar dan zit Domien Verschuren daar toch echt 😉
  2. Bij Radio 538 staat nog steeds de Coen en Sander show van maandag tot donderdag. Dat is niet meer zo (op vrijdag nog wel)
  3. Bij 100% NL TV staat op sommige momenten de informatie van 100% NL Radio. Dat gaat dus ook niet goed 😉
  4. Vraag mij niet waarom. Maar wij hebben hier zowel onze eigen lokale omroep als die van het Westland. (Raar? Waarom is dat?) Bij WOS staat ‘Thuis in jouw regio!’ als programma informatie bij zowel radio als tv. Bij onze eigen omroep staat daar gewoon de zendernaam. Waarom houden ze dat niet overal gelijk voor de lokale omroepen in de gids?


Kunnen ze hier iets mee intern? 😃

 

“Hi KPN”????

@King006 op een forum helpen klanten elkaar, zoals je kunt zien.

Een moderater (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook.

 

Volgens mij is de gids bij alle KPN tv ontvangers hetzelfde.

En de informatie komt volgens mij van de zenders af.

En soms wijzigt er iets en wordt dat vaak niet aangepast.

Lokale omroepen geven heel erg vaak geen informatie door. 

Geld ook voor Radio.

KPN houdt dit niet zelf bij, maar neemt de informatie over die ze van de zenders ontvangen. 


@joop2011,

Uiteraard is mij bekend dat dit een ‘klant helpt klant’ forum is 😃 Dat is hij elke provider het geval. Echter vindt ik persoonlijk dit de beste locatie om zulk soort zaken door te geven vanwege de goede kunde van KPN medewerkers 👍🏻


Misschien hangt dit samen, nu van de klassieke kant: BBC3 op 863: Ik dacht toch echt dat de Proms gestart waren, traditioneel altijd live te beluisteren.   Ik vind het niet terug in de gids. Het programma van vandaag, 24 juli, is terug te vinden op de BBC3 schedule op internet van 3 juli. Het lijkt er dus op dat zo hier en daar de updates niet goed gaan. Kan gebeuren, maar dan liever ¨niet beschikbaar"  dan verkeerde info.  Overigens erg tevreden met de beschrijving van radioprogramma's, daar kan een van de papieren TV-gidsen niet aan tippen. 

 


Hoi @King006, is dit iets wat wat structureel fout gaat of was dit eenmalig? In ieder geval komt het vaak omdat het dan niet goed doorgegeven wordt vanuit de zender. Maar mocht het echt structureel misgaan, dan kan ik dat doorgeven.  


@Bart_Z,

Het staat al weken fout op genoemde zenders. Gaat dus structureel fout. Intern doorgeven lijkt mij wel handig zodat ze dit kunnen checken en fixen. 
 

Daarnaast ben ik eigenlijk ook wel benieuwd waarom wij hier WOS ontvangen? Terwijl er nog vele lokale omroepen dichterbij zitten. Foutje misschien? Is overigens al vanaf het begin 😃


Ik heb het doorgegevens. Bedankt. 

En dat met de regionale zender moet een foutje zijn ja. Lijkt niet goed gekoppeld aan het gebied of dergelijke. 


@Bart_Z,

 

Dank! Heb je dat over WOS ook nagevraagd? 😃


Ja die zender is toegekend aan de regio waar jij woont, dus vandaar. 


@Bart_Z,

Duidelijk! 😃 Ik zag dat 538 en Q-Music al zijn aangepast. Alleen 100%NL TV is nog niet goed. Dus dat is snel geregeld 👍🏻 Hopelijk klopt 100% NL TV ook snel weer.


Het is doorgegeven aan de zenders. De bal ligt daar nu. Al is het meeste al opgelost. :)


@Bart_Z,

Nog altijd klopt 100% NL TV niet. Misschien moeten jullie het nogmaals aankaarten?

Ook Q-Music klopt weer niet. Dit keer staat er Kai Merckx in de ochtend terwijl Mattie en Marieke aankomende maandag weer beginnen.

 

Wellicht een rare vraag, maar controleert KPN ooit wel eens wat er in de gids wordt aangeleverd? En of dat wel klopt met wat er bijvoorbeeld online staat bij radiozenders?


De gids wordt aangeleverd door de zenders zelf. Deze nemen wij gewoon over voor zover ik weet. Maar ik zal het nogmaals doorgeven, bedankt. 


@Bart_Z,

Ben benieuwd! 😃


Nog even een fout dat al een aantal weken staat bij Radio 538.

Barend van Deelen, Ivo van Breukelen en Jaimy de Ruijter staan nog in de programmering doordeweeks terwijl ze nu alle 3 op 3FM zitten.

Wat je nu ziet is dat Ivo van Breukelen op dezelfde tijd op 3FM en op Radio538 staat geprogrammeerd. En 'De middag van 538' moet hetzelfde zijn als op TV538 'De 538 middag met Frank Dane'

Radio 538 moet dus nog even aangepast worden 😊


Goedemorgen @Sebas14,

Dank voor het melden 👍🏻. Het is doorgegeven aan de leverancier. We zullen eerdaags een update ontvangen met de correcte gegevens en uiteraard wanneer deze er is verwerken