Skip to main content

Ik ondervind nog steeds fouten in de ondertiteling.

Dit is er aan de hand:

1. Een hele onrustige ondertiteling die dikwijls begint met een verticale uitlijning en daarna naar horizontale uitlijning springt maar steeds op een andere plaats.

2. Bij het terugkijken zieĀ ik bij sommige programma's dat de ondertiteling plotseling stopt op de laatste zin en dan wordt die zin gedurende lange tijd telkens herhaald bij nieuw gesproken tekst.

3. Sommige programma's zijn bij terugkijken niet voorzien van ondertiteling, terwijl dit wel bij de oude ontvanger het geval is. Ik gebruik zowel de oude als de nieuwe ontvanger i.v.m. dit probleem

4. De app NOS teletekst werkt niet. Kan de pagina 888 niet vinden.

Gr. Piet

Gr. Piet Alkema

Ā 

Admin: afgesplitst

Ik ondervind nog steeds fouten in de ondertiteling.

Dit is er aan de hand:

1. Een hele onrustige ondertiteling die dikwijls begint met een verticale uitlijning en daarna naar horizontale uitlijning springt maar steeds op een andere plaats.

2. Bij het terugkijken zieĀ ik bij sommige programma's dat de ondertiteling plotseling stopt op de laatste zin en dan wordt die zin gedurende lange tijd telkens herhaald bij nieuw gesproken tekst.

3. Sommige programma's zijn bij terugkijken niet voorzien van ondertiteling, terwijl dit wel bij de oude ontvanger het geval is. Ik gebruik zowel de oude als de nieuwe ontvanger i.v.m. dit probleem

4. De app NOS teletekst werkt niet. Kan de pagina 888 niet vinden.

Gr. Piet

Gr. Piet Alkema

Ā 

Admin: afgesplitst

Ik ondervind nog steeds fouten in de ondertiteling.

Dit is er aan de hand:

1. Een hele onrustige ondertiteling die dikwijls begint met een verticale uitlijning en daarna naar horizontale uitlijning springt maar steeds op een andere plaats.

2. Bij het terugkijken zieĀ ik bij sommige programma's dat de ondertiteling plotseling stopt op de laatste zin en dan wordt die zin gedurende lange tijd telkens herhaald bij nieuw gesproken tekst.

3. Sommige programma's zijn bij terugkijken niet voorzien van ondertiteling, terwijl dit wel bij de oude ontvanger het geval is. Ik gebruik zowel de oude als de nieuwe ontvanger i.v.m. dit probleem

4. De app NOS teletekst werkt niet. Kan de pagina 888 niet vinden.

Gr. Piet

Gr. Piet Alkema

Ā 

Admin: afgesplitst

Exact mijn ervaring. Alles wat Dhr. Alkema heeft aangegeven klopt. De ondertiteling klopt van geen kant. Verder is is de info beschrijving ook erg klein. Hopelijk is dit snel verholpen, zoals het nu is heb ik spijt van de overstap Ziggo-Kpn. Bij Ziggo verliep de ondertiteling perfect evenals de grootte van de letters.Ā 


Bedankt voor je reactie. Ik heb ook eens bij Ziggo gekeken. Daar is het inderdaad prima voor elkaar. Dan moet KPN dat toch ook in orde kunnen krijgen lijkt me. Ik kijk het nog even aan, maar een overstap naar Ziggo is inderdaad een optie.

M.vr.gr.

Piet

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN plus tv. Voor mij had het niet gehoeven, ik was tevreden over Ziggo. Mijn man wou de overstap proberen. Achteraf gezien hadden we dat niet moeten doen vanwege inderdaad de constante ergenis betreffende de ondertiteling die, zoals inmiddels wel bekend , voortdurend hapert zoals al vele keren is gemeld in deze topic. Ook voor mij is ondertiteling erg belangrijk. Aub, los dit op!Ā  Het tv kijken is nu een voortdurende ergenis.Ā  Dank!

mvg

Sonja


Ja, het blijft een ergernis. Ik verbaas me nog steeds dat KPN dit niet kan verhelpen, of misschien wel niet wĆ­l verhelpen. Wel andere verbeteringen doorvoeren waardoor iets gemakkelijker gaat om bv deĀ gids te bedienen. Puur een luxe probleem toch? Maar de ondertiteling verbeteren, ho maar! KPN reageertĀ amperĀ hierop. Voor duizenden slechthorenden is dit een absolute voorwaarde om TV programma's goed te kunnen volgen. De ontwikkelaars bij KPN behoren niet tot deze groep en wellicht kunnen ze zich hierin ook niet verplaatsen!!

M.vr.gr.

Piet


Maar als uĀ de oude TV ontvanger aanvraagt, dan is het probleem verholpen. Deze werkt nl.Ā  met teletekst en dat gaat prima. Misschien even de support afdeling bellen en proberen dit te regelen.

M.vr.gr.

Piet