Skip to main content

Ik stel een nieuwe TV ontvanger in. Ze vroegen mijn klantnummer, ik vulde die in maar die is niet goed.

Nu kan ik nergens vinden hoe ik het juiste klantnummer kan invullen. Je kan alleen je pincode wijzigen ;-(

abonnementsnummer zal het zijn

 


Inderdaad... abonnementsnummer. Dat is een ander nummer dan uw klantnummer. 


Lekker duidelijk weer. En nu is eenmaal het verkeerde nummer ingevuld, en kan je er niets meer aan veranderen. Absurde situatie. Ben nu aan de lijn met de ks en die weten het ook niet.

 


Geen probleem harde reset van STB doen dus aan de achterkant met pen knopje indrukken.

Vervolgens STB op fabrieksinstellling zetten.

Met deze handeling gaat alles weer gereset worden.

Suc6


Het stomme is dat dit met een onlogisch knopje te regelen valt. Dus niet met de pijl naar boven, maar met de back knop. Dan kom je bij het nummer en kan je het gewoon zelf wijzigen. Pfff... .heb een uur aan de lijn gehangen, en pas een hogere werknemer wist dit.


Gelukkig opgelost -:)


@Conny1313 zou je je profiel in willen vullen? Ik ben blij dat het is opgelost. Maar wil graag voor je uitzoeken waarom het zo lang heeft moeten duren voor je. 


Hoe is dit nu opgelost, ik heb hetzelfde probleem. Wanneer/waar moet je op de back knop drukken?


@Harm Kikkers volg deze stappen om de TV+ Box te resetten. Dan vraagt de Box opnieuw om je abonnementsnummer. 


Helaas kan ik met deze methode niet het nieuwe abonnementsnummer invoeren.


@Harm Kikkers bel in dat geval 0800-0402. Dan kan een medewerker het apparaat opzoeken in de systemen. En daaruit verwijderen. Daarna moet het weer lukken. 🙂