Skip to main content

Op 28 maart heb ik Ziggo sport laten opnemen in mijn pakket. Op de nota van 19 april is zowel het bedrag over de periode 28 maart tot en met 18 april € 10,64 als ook het bedrag van het totaal pakket over de periode 19 april tot en met 18 mei € 12,99 dubbel afgeschreven. Wel is het abonnement over de periode van 19 mei tot en met 18 juni aangepast. Hoe is dit mogelijk en graag had ik het bedrag terug ontvangen. Ben benieuwd naar jullie antwoord.

Hoi @Pieter Ebus. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het Ziggo Sport pakket twee keer is afgeschreven voor de periode april/mei. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik deze factuur er bij pakken en jou verder helpen hierin. Ik hoor graag van je!


Het probleem is al opgelost. Ik heb het telefonisch afgewikkeld en krijg het te veel betaalde bedrag terug geboekt.


Wat fijn dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!