Skip to main content

Ik wil een 4k ontvanger. Niet om de 4K maar omdat deze een bluetooth afstandbediening heeft.

Daarvoor kan ik mijn abonnement wijzigen via de website in Hussel 500MBIT en “ Ja, ik wil 4K”  aanvinken. Kosten 65,- Als ik 4K aanvink wordt in “dit gaat u betalen”  de huidige “HD tv-ontvanger - gratis” doorgestreept en vervangen door “Interactieve TV met een TV-ontvanger a 10,-” Maar eindbedrag blijft 65. Beetje vaag allemaal. ik wil een 4K ontvanger. 

Dus gechat met een medewerker. Heel erg uitgebreid, nee de kosten zijn 67,50. Nou de website zegt iets anders (echt vele malen geprobeerd. Wordt het dan weer een nieuw jaarabonnement? Nee hoor maandelijks opzegbaar. Afin, doe maar dan, De medewerker zu het regelen.  Maar er gebeurde niets, geen bevestiging niks. Dus na 2 dagen weer gechat met hetzelfde verhaal. Nee de kosten zijn 67,50 (ook al zegt de KPN website 65,-) en het is wel een jaarcontract.

Heel fijn deze informatie verstrekking en niet werkende website. Laat maar zitten dan...

Hallo @JR61 ,

De combinatie 500 Mbit/s, Interactieve TV en 4K TV upgrade kost inderdaad 67,50 per maand.

Wellicht heb je de 2,50 toeslag voor het 4K-pakket over het hoofd gezien. 

55 Euro voor Internet + 10 euro voor TV + 2,50 voor het 4K-pakket. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

 


Bedankt voor je reactie. Het zal wel aan mij liggen… :-)  4K aangegeven( Links), 4K tv ontvanger = 1 (links)  Oude `tv ontvanger doorgestreept (rechts). Nieuwe TV ontvanger  (rechts) maar er staat niets van 4K bij. Ik wel echt enkel de nieuwe TV ontvanger met bluetooth. 4K met slechts 3  zenders boeit mij verder niet zo veel :-)  En ik wil niet een heel nieuw 1 jarig contract waar ik aan vast zit omdat ik mijn ontvanger uit 2013 il omwisselen ...

 

 


Beste @JR61, is het inmiddels gelukt? Als je 4K aanzet, dan ga je inderdaad 2,50 euro per maand meer betalen. Je krijgt dan 4K-ontvangers toe gestuurd. Voor zover ik weet, ga je geen nieuw jaarcontract aan. Tenzij je kiest/de mogelijkheid hebt voor het kiezen voor korting voor een x-aantal maanden. Dan ga je wel een nieuw jaarcontract aan. 


Beste @JR61, is het inmiddels gelukt? Als je 4K aanzet, dan ga je inderdaad 2,50 euro per maand meer betalen. Je krijgt dan 4K-ontvangers toe gestuurd. Voor zover ik weet, ga je geen nieuw jaarcontract aan. Tenzij je kiest/de mogelijkheid hebt voor het kiezen voor korting voor een x-aantal maanden. Dan ga je wel een nieuw jaarcontract aan. 

Beste Marcia, hartelijk dank voor je bericht. Dit (bijlage) is wat ik zie en al de gehele tijd duidelijk wil maken, Ik wijzig mijn abonnement in Hussel 500 Mbit en klik 4K aan. De kosten blijven 65. Er staat duidelijk 1x 4K TV ontvanger. Over een jaar contract wordt niet gerept maar er is inmiddels al door 2 KPN medewerkers aangegeven dat het een jaar contract wordt en de kosten 67,50 worden. 

 


Ik ga dat inderdaad eens intern aankaarten. Dat bevreemd mij ook. Kan me voorstellen dat dit érg verwarrend is. 


Ik ga dat inderdaad eens intern aankaarten. Dat bevreemd mij ook. Kan me voorstellen dat dit érg verwarrend is. 

Beste Marcia, hartelijk dank. Waar het mij uiteindelijk om gaat is dat ik zeker wil weten dat ik een 4K TV ontvanger krijg toegezonden (want rechts in het kostenoverzicht is de “oude”interactieve TV met een ontvanger doorgehaald en staat er wederom als nieuwe toevoeging “interactieve TV met een ontvanger”  (en niet 4K TV ontvanger) en dat ik niet toch aan een jaarcontract vast zit (tenzij dit duidelijk zou zijn vermeld)  mvg


Daar kan ik al wel bevestigend op antwoorden! Ja, je krijgt 4K-ontvangers en nee, je krijgt geen nieuw jaarcontract. :grinning:


Beste Marcia, ok hartelijk dank voor de bevestiging!