Skip to main content

Vorige week vrijdag hebben 2 opnames gedaan van Charmed op RTL lounge.

de eerste aflevering begon 45 minuten te laat en stond er dus niet op, de tweede aflevering kwam er direct na en konden we gelukkig verder kijken.

MAAR...toen stond die tweede er niet helemaal op. NIET omdat de opname tijd om was maar omdat het gewoon werd afgekapt door een andere serie!

 

Nu hebben we gisteren weer opnames gedaan: 1e aflevering staat onder een verkeerde titel OMDAT HET WEER 30 minuten later begon!

Hoeveel tijd is er nodig om dit op te lossen? Als de programma's uitlopen verwijder dan de reclames maar ipv de programma's zelf!

Hallo @RichardRahl, bedankt voor je bericht.

Wat vervelend zeg dat je de afgelopen tijd zoveel mislukte opnames hebt! Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt. Ik ben alleen bang dat ik hiervoor niet direct een oplossing heb. Voor de programmering van de opnames zijn wij afhankelijk van de TV gids. We houden bij het inplannen van de opnames rekening met enige speling, zo begint een opname altijd vijf minuten eerder en eindigt deze ook vijf minuten na het einde van een programma. Als er echter uitloop is van een ander programma waardoor het programma dat jij wilt opnemen veel later begint dan gepland, kan het inderdaad zijn dat je stukken mist. Wij zenden de programma's namelijk uit zoals de zenders het inplannen en aan ons doorgeven. Wij vertrouwen erop dat dit klopt. Als dit niet zo blijkt te zijn, kunnen wij hier echter niets aan veranderen. Ik kan dan ook niet meer dan je mijn excuses aanbieden voor het ongemak.