Skip to main content

Ik kijk KPN itv in buitenland via kpn.nl met expressvpn, dit werkte altijd maar nu krijg ik opeens elke keer fout melding 1001

Ik ben in Svalbard (noorwegen)

Welkom op het forum @Davey Woods! iTV kijken via VPN wordt niet ondersteund. Ik kan dit dus niet voor je doorzetten naar de technische dienst. Wel zijn er dingen die je zelf kan controleren. 

Wil je eens kijken of je wat hebt aan de tips in dit topic over iTV kijken via VPN?


Ok is er niks veranderd bij jullie de laatste tijd, want het werkte altijd en nu niet meer opeens.

kijk graag nederlands tv maar dan moet ik het mischien maar opzeggen.

Mijn laptop loopt via vpn en dan itv online, werkte altijd, mijn locatie staat ook uit, dus het lijkt alsof kpn vpn weigert nu opeens.


Dit probleem heb ik nu ook, sinds een paar dagen werkt het niet meer met ExpressVPN. Ik ben in Landschlacht, Zwitserland.

Heb gistermiddag bijna 1.5 uur met de ExpressVPN klantenservice, met ondersteuning van een expert, geprobeerd dit probleem op te lossen. ExpressVPN vindt bij hun geen fout, op een of andere manier kan ik wel met KPN connecten, maar streamen lukt niet → fout 1001.

Dit heeft zeker 3-4 jaar zonder problemen op meerdere platformen gewerkt, via pc (windows en linux) en via ipad. De laatste keer heb ik twee weken geleden met de schaatswedstrijden uit Calgary gekeken, nu werkt het nergens meer.

 


Ter informatie, viaplay.nl werkt met ExpressVPN nog steeds zonder issues.

Heb ik helaas weinig aan, daar kan ik geen schaatsen kijken.


@landschlachter zoals in het antwoord aangegeven kan ik in dit geval helaas niks voor je doen. De reden dat we niet zelf al uitzenden in Zwitserland is door hoe het werkt met uitzendrechten. Ik kan je niet helpen daar iets aan te veranderen.Â