Skip to main content

Hallo, op de tv boven krijg ik de foutmelding 143. Ik heb alle stappen al meerdere malen ondernomen die vermeld staan op de site bij deze foutmelding. Helaas heeft het niet opgelost. Wie kan me hierbij helpen?

Welke ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Hallo @Foutmelding143 Welkom op het KPN Forum en goed dat je dit hier aangeeft. De foutcode betekent dat je ontvanger geen verbinding maakt met het netwerk, het kan dus zijn dat er een kabeltje defect is of niet goed meer is aangesloten. Als je Draadloze Verbindingsset gebruikt kan daar iets mee aan de hand zijn. Vandaar Joep's vragen. Kun je er antwoord op geven? 

Zou je ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het serienummer van de ontvanger en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan kan ik eventueel meekijken. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @Foutmelding143 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden, maar als ik nog iets kan doen lees ik het graag. 


Reageer