Skip to main content

Ben sinds vrijdag overgegaan naar KPN, zit sinds vrijdag met 2 kinderen op de bank zonder TV…!!!???

Alles gedaan wat voorgesteld wordt maar niks helpt.

Gebeld en call wordt doorgezet……….. verder verandert er niets……….

Kan volgens mij niet de bedoeling zijn van klantenbinding / service…. :(

Kijk vandaag graag nog Eredivisie en gewoon tv……….

Hoe is de KPN IPTV decoder aangesloten op de Experiabox?

Als daar van die draadloze dingen tussen zitten, kan het probleem daarin zitten.

Vaste kabel is altijd het beste, maar misschien heb je hem met een vaste UTP kabel aangesloten. 

 

Foutcode 301, zie hier. 

De decoder kan de software niet laden, dat kan een fout in de bekabeling zijn (Decoder na Experiabox) of een fout in de decoder.

 

Welke decoder heb je? 

Probeer hem te resetten (als de bekabeling (verbinding decoder na Experaiabox) goed is.  Zie hier. 

 

Als je toevallig een vrij nieuwe Samsung of LG smart TV hebt, kan je de KPN app downloaden en TV via de app kijken. 

Via de decoder is natuurlijk beter, mooier beeld. 

 


Beste @Nl12907, welkom! Wat rot dit 😞. Je geeft aan dat je al gebeld hebt: wordt er nu ook actie ondernomen? Zou je daarnaast de vragen van Joop willen beantwoorden en je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en evt. klantnummer(s)?


Gegevens aangepast.

 

@joop2011 

Alles al 5 keer gedaan, geen resultaat, nog steeds heel jammer en nog niets gehoord van @Kpn 

 


Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik zie op jouw adres alleen geen diensten bij ons. Ook op jouw e-mailadres vind ik geen gekoppelde diensten. Kan dat kloppen? Ben je wellicht toch ergens anders klant? Heb je al iets van mijn collega's gehoord?


Ben klant bij Budget, vrijdag bij hen gemeld, nog van niemand iets gehoord……………

zouden het doorzetten Roffel


Ah, dat is wel rot! Als je klant van Budget bent, kan ik jouw gegevens helaas niet inzien. Ik verzoek je dus om toch nog eens contact op te nemen met Budget. Hopelijk is het snel opgelost!