Skip to main content

Sinds ongeveer een week geeft tv kijken via KPN iTV op mijn desktop problemen: om de haverklap wordt de uitzending gestopt en volgt er een foutmelding (3016):

Bij live uitzendingen bekijken verschijnt alleen de eerste melding, bij terugkijken van eerder opgeslagen programma's komt ook de tweede melding te voorschijn.

Heb al een aantal browsers uitgeprobeerd, Chrome, Firefox, Edge en CCleaner Browser. Heb ook de geschiedenis van de betreffende browsers al eens gewist….. het probleem blijft bestaan. Wat nu?

Hi @JD54! Laten we kijken hoe we dat op kunnen lossen! Een vanzelfsprekende vraag is of je in de afgelopen week nog iets veranderd hebt. Bijvoorbeeld andere apparatuur aangesloten of iets dergelijks. En hoe is de computer verbonden het met modem? Is dat via de wifi of een internetkabel?

Hoe zit het verder met andere streaming diensten op de computer? Werken die wel goed? En lukt het om op andere apparaten via tv.kpn.com tv te kijken?

Laat het hier weten en dan gaan we achter de oorzaak aan!


Hallo  Bram,

*Volgens mij heb ik in de afgelopen tijd niks veranderd aan instellingen, en ook geen andere apparatuur o.i.d. aangesloten.

*De desktopstop is via WIFI verbonden met het modem.

*Filmpjes op youtube en andere websites bekijken lukt zonder problemen.

*Via andere devices, tablet-telefoon-chromebook, tv kijken via tv.kpn.com lukt ook zonder problemen.

Wat nu?


@JD54 we hebben ondertussen voor dit probleem een update gedaan. Betekent dit ook voor jou dat de foutcode niet meer voorkomt?


Dag Bram,

Heb in de afgelopen twee uur niet één keer de foutmelding gekregen, het probleem lijkt te zijn opgelost.

Hartelijk bedankt voor jouw/jullie inspanningen! :thumbsup_tone2: :thumbsup_tone2:

m.v.g.

JD54


@JD54 super! In dit geval het ons iTV team. Veel kijkplezier!:relaxed: