Skip to main content

Is de update v d ontvanger inmiddels geweest.

krijg nog steeds de 303 melding en t beeld loopt afentoe vast.

ook bij gebruik van app….dan trekken we de stekker er uit ..wachten tot we weer op 100 % zitten..

blijft vervelend…al vaker contact gehad met kpn..men stelde voor om de op de update te wachten…

geen beter resultaat dus 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Divi welk merk en type(nummer) tv-ontvanger heb je in bruikleen van KPN?

 


Arris vip 2952

router al gereset..


Hallo @Divi is de tv-ontvanger rechtstreeks op de router aangesloten of anderszins?

Heb je de ‘frisse start’ binnen het menu van de rv-decoder al eens gedaan?

 


Eerdere foutmelding was ook stb nmc 400 

                                                            en 303 dus


Wat houd frisse start in

is rechtstreeks op de router 


Heb ff terug gekeken…en ja via instellingen hebben we de “frisse “ start ook gedaan


Hier kan je zien hoe je een frisse start moet doen😊https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/frisse-start.htm


Heb ff terug gekeken…en ja via instellingen hebben we de “frisse “ start ook gedaan

Ook al een reset?:

Welk type experia box heb je?


Ja reset ook..

Staat NT op..kan dat


Een experia box is zo´n ding:

 


 


Hallo @Divi dat is niet je router, maar je glasvezelmodem en zo te zien off-line als het een actuele foto is.

 


Oeps blond

 


Dat oranje ethernet lampje hoort niet, Kan je eens een andere ethernet kabel proberen tussen het modem en het NT?

De v10A is actueel en hoeft niet vervangen te worden.


Ga ik mijn man laten doen.

je hoort nog

dank


Zit een nieuwe kabel tussen en t lampje brand nog

zou dit de oorzaak kunnen zijn

 


 


Zit een nieuwe kabel tussen en t lampje brand nog

zou dit de oorzaak kunnen zijn

 

Dat lampje is goed hoor 

Oranje betekent dat je een 100mbit verbinding hebt tussen huis en de pop (wijk kast)

Bij groen lampje is de verbinding 1gbit 

Je zit dus gewoon nog op een 100mbit verbinding 


Oke..dan ga ik nog eens contact nemen met kpn


Hoi @Divi, fijn om te zien dat je hier al goed op weg geholpen bent! Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers op ons forum. 

Hoe staat het er nu voor met de verbinding? Kan je ook specifieker uitleggen welke kabel het is die je hebt vervangen: in welke poort van jouw Experia Box zit ‘ie?

Foutcode 303 vertelt dat jouw tv-ontvanger geen goede verbinding met de Experia Box heeft. Het is daarom ook belangrijk om de verbinding tussen je tv-ontvanger en de Experia Box na te kijken. In onze Kennisbank hier op het forum vind je ook veel tips voor het oplossen van problemen met Interactieve TV. Ik raad je aan om dat ook door te lezen.


We hebben inmiddels contact gehad met een medewerker van kpn

die hebben gezorgd dat iemand ons terug belt.

dat is geprobeerd..vanwege geen bereik de voicemail ingesproken.

we hebben t modem een harde reset gegeven..

t lijkt dat t (vooralsnog) beter is..

maar we hebben in t weekend niet veel tv gekeken.

mocht t probleem zich weer voordoen ..nemen we natuurlijk contact op

dank voor de reactie

 


@Divi Dat klinkt positiever, dat is fijn! Ik hoop dat het zo blijft. Als we hier met je mee kunnen denken of als je vragen hebt, laat het gerust weten.