Skip to main content

Hoi,

 

Kan op al mijn laptops itv online kijken, maar niet op deze laptop. Ook de tvgids is niet zichtbaar op de zenders linkerbalk na. Iemand misschien de oplossing hiervoor?

Gegevens laptop: Ideapad flex 5 14ALC05

 

Alvast Bedankt!

Hi en welkom @DV_1961!

Er gaat alleen op je Lenovo laptop iets mis waardoor je iTV online niet kunt bekijken lees ik. Goed om te weten dat het op andere apparaten wel lukt. We zoeken hier op het forum graag met je mee. Lukt het wel om in te loggen op de iTV online pagina? Welke internetbrowser gebruik je? Maakt het verschil als je het probeert met een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt.


Hi Alexandra,

 

Ja, het lukt me wel om in te loggen op m'n account. Heb het geprobeerd in Chrome en Microsoft Edge.

Gr. Dick


@DV_1961 Hi Dick, dat is goed om te weten. Lukt het nog om Mozilla Firefox (eventueel tijdelijk) te installeren op je laptop (zonder dat deze gegevens overneemt uit andere browsers) en het daarmee te testen? Op die manier test je het ‘schoon’ met een nieuwe browser. Als dat geen verschil maakt, vul je dan ook meteen je gegeven in je forumprofiel in? Dan kan ik ze erbij pakken.


Hoi Alexandra,

 

Probleem bestaat ook met Firefox. Dus nog ff verder zoeken helaas. Heb zelf ook nog geen oplossing gevonden.isschien bij lenovo?

 

Gr Dick


Hoi Alexandra,

Het is opgelost. Laptop is nieuw en er is iets niet goed gegaan met de automatische installatie.  Ik kwam nog wat probleempjes tegen. Alles terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd. Het werkt weer prima. Bedankt voor je medewerking.

 

Hartelijke groet,

Dick


Hoi Alexandra,

Het is opgelost. Laptop is nieuw en er is iets niet goed gegaan met de automatische installatie.  Ik kwam nog wat probleempjes tegen. Alles terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd. Het werkt weer prima. Bedankt voor je medewerking.

 

Hartelijke groet,

Dick

Wat goed om te horen, en dank voor het delen Dick! Misschien zijn andere forumbezoekers er ook mee geholpen als ze jouw topic tegen komen 🙂 Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken.


sinds vanmiddag de melding 403-10146_64 op mijn PC, de app op mijn Android apparaten werken prima. Heb verschillende browsers geprobeerd, cache geleegd en PC verschillende keren opgestart maar het gaat voorlopig niet werken. Is er iets dat ik nog kan doen om het aan het werk te krijgen?  


sinds vanmiddag de melding 403-10146_64 op mijn PC, de app op mijn Android apparaten werken prima. Heb verschillende browsers geprobeerd, cache geleegd en PC verschillende keren opgestart maar het gaat voorlopig niet werken. Is er iets dat ik nog kan doen om het aan het werk te krijgen?  

Hi @Furtif, jammer dat al deze pogingen tot nu niks uit gehaald hebben! Het lijkt ook bij jou echt iets op die specifieke PC te zijn, aangezien andere apparaten wel werken. Je zou eens navraag bij de fabrikant van je PC kunnen doen. Anders kan je ook de oplossing van @DV_1961 hierboven proberen, hij heeft alles terug gezet naar de fabrieksinstellingen, waarna het was opgelost.