Skip to main content

Wij hebben hetzelfde. Je kunt ook niets meer doen dan de stekker uit het stopcontact halen of de app opnieuw installeren. Want de tv doet gewoon helemaal niets meer. Je wordt er bloed chagrijnig van. Wij moeten dit steeds uitvoeren als we iets anders willen kijken. Dus tig keer op 1 avond.

Wij hebben een SONY KD49XH8599 4K LED-TV. Wij hebben er geen kastjes meer tussen dus alleen de app op tv. Wij streamen alles.

Videoland doet het gewoon wel dus het zit echt in de KPN app.

Karin

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Karin1908 . Is casten ook een optie? Dus via je telefoon en de itv app naar je tv?


Wij hebben geen idee hoe dat werkt?

Alles is door een bedrijf geïnstalleerd en het heeft wel steeds gewerkt maar de laatste ca. 2 maanden is het een drama.

 

Karin


Ik vind dit via Google:

-----------------------------  

Hoe los ik foutcode 403-3152 op? Door je gegevens te checken. Want deze foutmelding betekent dat je inloggegevens niet kloppen. Je kan inloggen met je KPN ID of met je abonnementsnummer.

-----------------------------  

 

Beste kan je inloggen met het 14 cijferige nummer (2000000xxxxxx) en de pincode.

Als je die niet meer weet, kan je die via MIJNKPN vinden. 

 

P.S.

Beeld via de KPN tv ontvanger is zo wie zo mooier.😉


Ik vind dit via Google:

-----------------------------  

Hoe los ik foutcode 403-3152 op? Door je gegevens te checken. Want deze foutmelding betekent dat je inloggegevens niet kloppen. Je kan inloggen met je KPN ID of met je abonnementsnummer.

-----------------------------  

 

Beste kan je inloggen met het 14 cijferige nummer (2000000xxxxxx) en de pincode.

Als je die niet meer weet, kan je die via MIJNKPN vinden. 

 

P.S.

Beeld via de KPN tv ontvanger is zo wie zo mooier.😉

Kan je hier wat mee, @Karin1908 ?


Wij hebben er geen kastjes meer tussen dus alleen de app op tv. Wij streamen alles.

Waarom gebruik je niet gewoon een TV ontvanger van KPN, dan heb je naast hogere stabiliteit en meer functionaliteit ook nog eens betere beeldkwaliteit.


Reageer