Skip to main content

Beste KPN,

Ik probeer terug te kijken via de interactieve app. Ik krijg helaas een foutmelding die het volgende zegt:

"Kan geen programma-informatie laden (404-10144)"

 

Wie weet hiermee raadt?

Alvast bedankt,

Gr. Bo 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @Bokado231

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de app van ITV. Welke merk telefoon heb je, wat is de laatste update die je heb op de telefoon staan? (Android of iOS)En hoe log je in, met de KPN ID of met het abonnementsnummer en pincode van jou interactieve TV van KPN?


De laatste update die ik heb is vanochtend gedownload: 6.6.1.1.200411, op android. 

Ik heb op de app ingelogd met het abonnementsnummer en pincode. Dit heb ik ook gedaan via interactievetv.nl, hier werkte het terugkijken wel.

Ik heb een telefoon van Asus, android dus.

 


De laatste update die ik heb is vanochtend gedownload: 6.6.1.1.200411, op android. 

Ik heb op de app ingelogd met het abonnementsnummer en pincode. Dit heb ik ook gedaan via interactievetv.nl, hier werkte het terugkijken wel.

Ik heb een telefoon van Asus, android dus.

@Bokado231 zou je eens kunnen proberen met abonnementsnummer en pincode in te loggen in de app:

 

Werkt dan wel?


Beste @Bokado231 

Ik heb even gekeken op mijn oude Huawei P8 Lite van stal gehaald, Androidversie 6.0, en zelfs daar werkt de app van ITV vlekkeloos. En deze heb ik ingelogd met mijn KPN ID, is het inmiddels gelukt om TV te kijken met de Asus?


Goedemiddag @Bokado231, welkom op het forum!
Heb je dit probleem bij alle programma's die je terug probeert te kijken? Wat voor snelheid meet je op www.fast.com vanaf dit toestel?
Dit probleem zie ik soms ook voorbij komen als je chrome niet geupdate is naar de laatste versie. Zou je die ook eens willen updaten?
Als dat het niet oplost zou je dan de app eens willen verwijderen,herinstalleren en je toestel willen herstarten?

​​​​​


Goedemiddag @Bokado231, is het je inmiddels gelukt dit op te lossen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!