Beste KPN en/of forumgenoten,
Wederom krijg ik foutmelding 500-REF-1338 als ik opnames wil kijken van De Oranjewinter van maandag 8 en dinsdag 9 januari op mijn MacBook Pro. Ik heb dit via verschillende webbrowsers geprobeerd, Google Chrome, Safari, en Forefox. Dit heb ik vaker gehad en ik zie dat er meer topics van mensen zijn die dit probleem ondervonden. Echter wat het probleem is wordt niet duidelijk op dit forum. Het is toch vreemd dat het 2 avonden achter elkaar fout gaat bij het opnemen van hetzelfde programma?
Oh, ik constateer nu dat de opnames ook niet te bekijken zijn via de gewone TV-ontvanger. Ik krijg de volgende melding bij beide opnames:
“Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk.
Probeer het later nog eens.
(STB-zap-01- Video niet gevonden)”
Uiteindelijk heb ik de programma’s via Terugkijken kunnen zien maar het irritante is dat je dan niet vooruit kan/mag spoelen. Dan zit je dus de eerste 5 tot 10 minuten het einde van het programma daarvoor te kijken.
Overigens is dit niet het enige probleem wat ik ervaar. Al geruime tijd gaat het mis als ik een opname tussentijds stop. Ik krijg dan zo’n draaiend cirkeltje te zien en kom dan op de homepage terecht met de foutmelding:
“Helaas kunnen we de pagina die je zoekt niet vinden. Dit kan komen door een typefout in het adres, een pagina die niet meer bestaat óf een verouderde bladwijzer.”
En dan is er ook nog eens het probleem van missende delen in een opname. Regelmatig komt het voor dat er ongeveer 5 minuten mist in een opname. Daar is een apart topic voor maar ook daar komen geen antwoorden.