Skip to main content

 

Ik krijg bovenstaande foutmelding bij het terugkijken van een bepaalde opname via mijn laptop. Wat is de oorzaak?

Ik vind het wel een tekortkoming dat ik geen enkele info over deze foutmelding terugvind op de kpn site. Ook vind ik het een gebrek aan service dat ik dit soort problemen niet kan aankaarten bij kpn maar alleen als vraag via dit forum kwijt kan. Het enige dat ik over deze foutmelding terugvind in dit forum is overigens een soortgelijke melding van 10 maanden geleden. Toen code 500-ref-403. 

Welkom op het forum @Foutcode 500-ref-408! Excuus voor het late antwoord. Reden hiervoor is dat een aantal van deze foutodes meerdere problemen kunnen omschrijven. In dit geval is het waarschijnlijk zo dat het tijdstip van het programma gewijzigd is waardoor de opname niet gevonden kan worden omdat het platform het niet begrijpt. Ik kan niks veranderen aan het niet werken van deze specifieke opname. Wel heb ik intern met de partijen die hierover gaan contact opgenomen om te zien of we duidelijker op onze website aan kunnen geven welke foutmelding precies waarvoor staat. Hopelijk kunnen we op die manier via dit topic herhaling volledig voorkomen.