Skip to main content

Goedemiddag, 

Er deed zich vanmiddag een probleem op met de tv ontvanger van mijn dochter. Ze moest inloggen met de abbonnement nummer en pincode en toen kwam de melding foutcode 64??? De avond ervoor deed alles het nog perfect??? Hoe kan dit, we hebben het kastje opnieuw opgestart etc. Maar niets lukt. Hoe lossen we dit op? 

Met vriendelijke groet, 

Mevr. Abee

Het kan zijn dat niet meer gebruikte ontvangers niet zijn afgemeld op je abonnement.

Ik neem aan dat die ontvanger via KPN is aangevraagd en toegestuurd? Via Marktplaats ofzo activeert KPN ze sowieso niet.

Best en snelst is even bellen om het aantal ontvangers te laten checken. Mogelijk moet je ze dan wel allemaal (die je in huis hebt) weer aanmelden.

Tel.nr. 0800-0402


Het kan zijn dat niet meer gebruikte ontvangers niet zijn afgemeld op je abonnement.

Ik neem aan dat die ontvanger via KPN is aangevraagd en toegestuurd? Via Marktplaats ofzo activeert KPN ze sowieso niet.

Best en snelst is even bellen om het aantal ontvangers te laten checken. Mogelijk moet je ze dan wel allemaal (die je in huis hebt) weer aanmelden.

Tel.nr. 0800-0402

 

Deze ontvangers zijn in gebruik sinds dag 1 van het abonnement van KPN? En we gebruiken ze dagelijks! Gisteren deed haar tv en ontvanger nog perfect. We hebben geen problemen met de andere 2. Dus over afmelden en Marktplaats gedoe heeft hier niets mee te maken!

 

Bedankt voor je feedback ik ga morgen bellen!


Het kan zijn dat niet meer gebruikte ontvangers niet zijn afgemeld op je abonnement.

Ik neem aan dat die ontvanger via KPN is aangevraagd en toegestuurd? Via Marktplaats ofzo activeert KPN ze sowieso niet.

Best en snelst is even bellen om het aantal ontvangers te laten checken. Mogelijk moet je ze dan wel allemaal (die je in huis hebt) weer aanmelden.

Tel.nr. 0800-0402

 

Deze ontvangers zijn in gebruik sinds dag 1 van het abonnement van KPN? En we gebruiken ze dagelijks! Gisteren deed haar tv en ontvanger nog perfect. We hebben geen problemen met de andere 2. Dus over afmelden en Marktplaats gedoe heeft hier niets mee te maken!

 

Bedankt voor je feedback ik ga morgen bellen!

Daarmee zegt u dus niet dat u er geen via marktplaats aangeschaft heeft? 🤔


Het kan zijn dat niet meer gebruikte ontvangers niet zijn afgemeld op je abonnement.

Ik neem aan dat die ontvanger via KPN is aangevraagd en toegestuurd? Via Marktplaats ofzo activeert KPN ze sowieso niet.

Best en snelst is even bellen om het aantal ontvangers te laten checken. Mogelijk moet je ze dan wel allemaal (die je in huis hebt) weer aanmelden.

Tel.nr. 0800-0402

 

Deze ontvangers zijn in gebruik sinds dag 1 van het abonnement van KPN? En we gebruiken ze dagelijks! Gisteren deed haar tv en ontvanger nog perfect. We hebben geen problemen met de andere 2. Dus over afmelden en Marktplaats gedoe heeft hier niets mee te maken!

 

Bedankt voor je feedback ik ga morgen bellen!

Daarmee zegt u dus niet dat u er geen via marktplaats aangeschaft heeft? 🤔

Nogmaals ze zijn alle 3 van KPN , in bruikleen gekregen van KPN op dag 1 van ons abonnement van KPN. Het kastje die we van KPN in bruikleen kregen bij  ons abonnement functioneerde prima tot vandaag! We hebben deze kastjes NIET via Marktplaats!


Heb je al gebeld? 0800-0402

Als je het via een kpn-moderator v.h. forum wilt afhandelen dan kan dat ook. Die komen hier nog. Dan is het handig als je gegevens vast in je profiel hier staan. Ze staan daar niet openbaar.


Heb je al gebeld? 0800-0402

Als je het via een kpn-moderator v.h. forum wilt afhandelen dan kan dat ook. Die komen hier nog. Dan is het handig als je gegevens vast in je profiel hier staan. Ze staan daar niet openbaar.

Hallo PeterG

Ik heb al gebeld en het is geregeld. Alles is keurig afgehandeld.

👍