Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding 64 op - Maximum aantal aansluitingen bereikt

  • March 25, 2020
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Krijg storing 64 op tv . Maximum aantal aansluitingen bereikt .

heb van kpn nieuwe tv ontvanger ontvangen en de oude terug gestuurd. 
totaal heb ik 2 ontvangers , die ik altijd gehad heb !

het nieuwe ontvanger aan gesloten en krijg deze melding.

wat moet ik doen 

Beste antwoord door PeterG

In dit geval is het nummer van je oude ontvanger niet uit je abonnement gehaald. En was/is 2 sowieso qua bandbreedte het maximum op jouw adres.

KPN moet de oude ontvanger (serienummer) nog weghalen bij je gegevens. Opdat de moderator die mag opzoeken geef dan even je naam/adres op in je forumprofiel (alleen i.h. profiel; niet hier!). Dit is je toestemming dat ze erin mogen.

Vermeld hier even als je dat gedaan hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 25, 2020

In dit geval is het nummer van je oude ontvanger niet uit je abonnement gehaald. En was/is 2 sowieso qua bandbreedte het maximum op jouw adres.

KPN moet de oude ontvanger (serienummer) nog weghalen bij je gegevens. Opdat de moderator die mag opzoeken geef dan even je naam/adres op in je forumprofiel (alleen i.h. profiel; niet hier!). Dit is je toestemming dat ze erin mogen.

Vermeld hier even als je dat gedaan hebt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Beste PeterG

heb inmiddels contact kunnen krijgen met Kpn. Inderdaad het oude tv ontvanger is verwijderd en de nieuwe is aangemeld

Alles werkt weer zoals voorheen

Hartelijk dank voor uw reactie 

 

 

 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 26, 2020

@Petervdham, welkom op het KPN forum. Zo te zien ben ik al te laat, Peter heeft je vraag beantwoord en mijn collega van de klantenservice heeft het opgelost. Top!  Dank voor je terugkoppeling. Ik sluit hiermee je topic :)