Skip to main content
ik kan geen tv online kijken op laptop



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Goedemiddag @rairozay. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt. Ik zoek graag met je mee naar een oplossing. Krijg je deze foutmelding ook te zien op andere apparaten in huis? Verder ben ik benieuwd wat je allemaal zelf al hebt geprobeerd. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken.
Goededag,

Ik kan op een andere laptop wel gewoon online kijken. Verder kan heb ik niks gedaan
@Vikash

ter info, op andere laptop kan het wel
@Vikash Mijn gegevens staan wel op mijn profiel
Wat vreemd dat het op de andere laptop wel werkt. Zou je de ExperiaBox eens willen resetten? Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet.



Ik kom je gegevens nog niet tegen in jouw KPN Forum profiel. Zou je dit alsnog willen doen? Vergeet niet om op "sla wijzigingen op" te klikken na het invullen van je gegevens.
@Vikash hallo,



Ik ga eens proberen resetten.

Waar zou je mijn gegevens moeten kunnen zien in de profiel, want ik zie nie egt optie om iets aan te passen dan, email en telefoonnummer etc. Mijn adress gegevens staan er wel en kan ook niet aanpassen
Je krijgt je KPN Forum profiel te zien wanneer je op dit linkje klikt.
@rairozay Ik zie dat je nog steeds geen gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Is het probleem al verholpen of lukt het nog steeds niet om je gegevens achter te laten?
Hallo @Vikash nee is nog niet verholpen. Echter weet ik niet waar ik de gegevens voor jouw kunt achterlaten. Zoi je wat printscreen kunnen plaatsten hierin?
Je ontvangt zo een privébericht van me. Misschien makkelijker om daar je gegevens achter te laten, dan verplaats ik het naar je KPN Forum Profiel.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Welke browser gebruik je op dit moment en zou je willen proberen om het in een andere internetbrowser te testen?
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn vraag. Heb je het al in een andere internetbrowser getest en is het probleem verholpen?
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer