Skip to main content

Goedemiddag, ik krijg een foutmelding als ik mijn gehuurde film wil afspelen. Ik heb gisteravond 2x de tv ontvanger opnieuw opgestart, zonder succes. Ik probeer het nu opnieuw en blijf dezelde melding krijgen. De trailer doet het wel.

 

Hi @Danielle0878, goed dat je hier aan de bel trekt! We krijgen hier meerdere meldingen over binnen, dus ik vermoed dat er een storing gaande is en dat willen we graag onderzoeken!

Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer + klantnummer en titel van de film. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw klantgegevens erbij kan pakken!


Goedenavond, 

Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld. Het gaat om de film The Dry.

Vriendelijke groet,

Danielle


Hartelijk dank voor jouw gegevens! Er was inderdaad sprake van een storing, deze is inmiddels verholpen. Wil je eens checken of de film het nu wel afspeelt? 


Ja, de film doet het nu. Ik kan de film nu niet meteen kijken. En ook niet morgenavond. Hij loop morgenavond om half 9 af. Kan de film naar een andere dag worden verplaatst?


Oké, fijn deze bevestiging! Ik kan de film niet naar een andere dag verplaatsen… Mijn voorstel is dan om de kosten van de film te crediteren: dat wordt dan verrekend met een volgende factuur. Mocht je de film dan alsnog willen zien, dan kun je het opnieuw huren.


Fijn, crediteer de kosten maar. Dan huur ik 'm tzt opnieuw. 

Vriendelijke groet, Danielle


Bij deze geregeld :blush:! Excuses voor het ongemak!