Skip to main content

Vanavond opname terugkijken onmogelijk, eerst AVS-TO-0001 en daarna STB-REC-01/500-10000

Lekker duidelijk die codes, op de websites met foutcodes zijn ze natuurlijk niet terug te vinden.

setup box uit aan lost niets op, aop kastje in de meterkast uit en aanzetten uiteindelijk wel. 

Er waren al veel storingen op allestoringen.nl gemeld, dus misschien heeft het uit- en aanzetten niets uitgehaald en is het centraal opgelost, maar wie weet, het proberen waard.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Van harte welkom op ons forum @eenpotnat. Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt.

Ik lees dat je sinds afgelopen vrijdag foutmeldingen te zien kreeg als je een opname probeerde te bekijken. Heeft het uit- en aanzetten van de tv-ontvanger en Experia Box het opgelost? Het helpt vaak ook goed om de tv-ontvanger een frisse start te geven, bij dit soort foutmeldingen. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Hallo Alexandra, afsplitsen naar een nieuw topic was eigenlijk niet nodig want het was een reactie op iemand die deze foutcodes ook had.
En ja, uit/aan aop loste het op, niet uit/aan van de setupbox.
Zoals gemeld waren er op dat moment heel veel storingsmeldingen te zien.
Maar eind goed al goed. Wel blijf ik de foutmeldingen cryptisch vinden. Voor de ontwikkelaar van jullie software prima, voor jullie gebruikers totaal onbruikbaar.


Hallo Alexandra, afsplitsen naar een nieuw topic was eigenlijk niet nodig want het was een reactie op iemand die deze foutcodes ook had.
En ja, uit/aan aop loste het op, niet uit/aan van de setupbox.
Zoals gemeld waren er op dat moment heel veel storingsmeldingen te zien.
Maar eind goed al goed. Wel blijf ik de foutmeldingen cryptisch vinden. Voor de ontwikkelaar van jullie software prima, voor jullie gebruikers totaal onbruikbaar.

@eenpotnat Ik zag het. Het was alleen een vrij oud topic, dan splitsen we in de meeste gevallen toch af. Andere forumbezoekers zijn alsnog geholpen als ze jouw topic tegen komen over deze foutmeldingen en jouw bevindingen lezen. Dank voor de input en het delen!

Nog een kleine toevoeging die handig kan zijn, op onze website kan je de foutcode invullen en oplossen. Dat vertelt ook meer over wat er aan de hand is, dus wat de foutcode betekent.


Dank je, die link naar foutcodes kan van pas komen. De AVS-TO-0001 vond ik er in terug, de STB-REC-01/500-10000 niet, maar het kan je op weg helpen.