Skip to main content

Is dit weer wat nieuws van KPN (AVS-TO-0001), ik heb het helemaal gehad met jullie, zit je te kijken en staat mijn modem ineens weer op rood, weet nuntiatuur meer wat ik moet doen , alles geprobeerd gecheckt, nieuwe snoertjes en toch gebeurd het telkens weer



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Anky1234, niet fijn dat je last van deze foutmelding hebt. Ik lees dat 't voor frustratie zorgt. Goed dat je het aankaart.

Ik lees ook dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd. Ik weet alleen wat je me vertelt, daarom heb ik iets meer info nodig wat er precies speelt. Foutcode AVS-TO-0001 krijg je te zien als de tv-ontvanger te lang bezig is met ophalen van gegevens. Het is meestal een verbindingsprobleem. Je geeft ook aan dat een lampje op je modem rood wordt. Welke Experia Box heb je, en welk lampjes wordt rood? Valt je internetverbinding ook weg, of blijft deze werken? Wanneer krijg je deze foutmelding te zien, spontaan of bij iets specifieks zoals het kijken van een opname? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten en heb je deze al gereset?


v10A en ja de meeste meldingen bij opnames, zeer vervelend 


@Anky1234 Als je wilt dat ik je hiermee help, beantwoordt dan mijn eerder gestelde vragen. Zonder die informatie kan ik niets beginnen.

Ik weet alleen wat je me vertelt, daarom heb ik iets meer info nodig wat er precies speelt. Foutcode AVS-TO-0001 krijg je te zien als de tv-ontvanger te lang bezig is met ophalen van gegevens. Het is meestal een verbindingsprobleem. Je geeft ook aan dat een lampje op je modem rood wordt. Welke Experia Box heb je, en welk lampjes wordt rood? Valt je internetverbinding ook weg, of blijft deze werken? Wanneer krijg je deze foutmelding te zien, spontaan of bij iets specifieks zoals het kijken van een opname? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten en heb je deze al gereset?

 


Alles al geprobeerd, geef het op


@Anky1234 Mocht je je bedenken en mijn hulp erbij willen gebruiken, dan weet je me/ons hier te vinden op het forum.


Hier hetzelfde.