Skip to main content

 

Hallo word het nu duidelijk dat het gewoon heel erg klote is dat je al een paar dagen tegen dit beeld aan zit te kijken, 

Gebeurt er verder niets???


@Benjamin1971 , heb je de Tv-ontvanger al van stroom gehaald en na 1 minuut de stroom er weer op? Dan zou de ontvanger opnieuw de software moeten laden.

Is de Tv-ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox of zit er een switch tussen? 


Wanneer dit niet gebeurt heb je wel internet? Brandt er op de Experiabox een rood lampje. Zo ja welke dan? 


Gebeurt er verder niets???

@Benjamin1971 , heb je de Tv-ontvanger al van stroom gehaald en na 1 minuut de stroom er weer op? Dan zou de ontvanger opnieuw de software moeten laden.

Is de Tv-ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox of zit er een switch tussen? 


Wanneer dit niet gebeurt heb je wel internet? Brandt er op de Experiabox een rood lampje. Zo ja welke dan? 

Ik heb 6 September Fox Sports besteld, mijn beeld staat niet vast maar ik heb wel dat irritante blokje heel de tijd in mijn scherm. 

Ik ben al die dagen al bezig om het voor elkaar te krijgen maar heb het gevoel dat er niet echt naar me geluisterd word, ook niet dat ik als we in de avond tv zitten te kijken constant dat balkje zien.

Nu is er weer gezegd we helpen u maandag weer verder dus ben er wel klaar mee.

 


Dit is echt wel bijzonder hoor. Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Dit is echt wel bijzonder hoor. Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Alles gedaan, nu is er eindelijk gebeld nadat ik de klacht had neergelegd bij klachtenkompas, het schijnt in de administratie te liggen, ze met de abbonementen bezig is een technisch verhaal, het leuke is wel dat er werd gezegd er is te veel aangemeld hahaha ja ik 1 keer en de rest ligt bij KPN toch nog proberen het bij de klant neer te gooien, slapen doen we snachts, maar goed nu nog steeds tegen een balkje aan het kijken duurt al vanaf 7 september moet zeggen dat dit best wel irritant is tijdens tv kijken. Maar goed het heeft geen prio want anders laat je een klant niet zo lang tegen een balkje aan kijken 


Hallo @Benjamin1971, wat een irritante melding is dat zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet heel erg plezierig is om daar steeds tegenaan te moeten kijken :unamused:

Je hebt recent hierover contact gehad met een collega van mij, is dit nu verder opgelost? Is de melding nu verdwenen? Als dat niet het geval is kijk ik graag even met je mee. Wil je me dan doorgeven op welke tv-ontvanger -> serienummer deze melding steeds zichtbaar is? 


Hallo @Benjamin1971, wat een irritante melding is dat zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet heel erg plezierig is om daar steeds tegenaan te moeten kijken :unamused:

Je hebt recent hierover contact gehad met een collega van mij, is dit nu verder opgelost? Is de melding nu verdwenen? Als dat niet het geval is kijk ik graag even met je mee. Wil je me dan doorgeven op welke tv-ontvanger -> serienummer deze melding steeds zichtbaar is? 

Ben hier nu met een collega mee bezig van de afdeling klacht  de melding is eindelijk weg. Maar nog steeds geen fox sports nog steeds niet 


Hallo @Benjamin1971, wat een irritante melding is dat zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet heel erg plezierig is om daar steeds tegenaan te moeten kijken :unamused:

Je hebt recent hierover contact gehad met een collega van mij, is dit nu verder opgelost? Is de melding nu verdwenen? Als dat niet het geval is kijk ik graag even met je mee. Wil je me dan doorgeven op welke tv-ontvanger -> serienummer deze melding steeds zichtbaar is? 

Ben hier nu met een collega mee bezig van de afdeling klacht  de melding is eindelijk weg. Maar nog steeds geen fox sports nog steeds niet 

En dit is al vanaf 6 september 


Dat is er zuur zeg, ik hoop dat Fox Sports gauw voor je beschikbaar is. Gelukkig is de melding uit beeld verdwenen. Was dat omdat er een tv-ontvanger te veel was aangemeld?

 


Dat is er zuur zeg, ik hoop dat Fox Sports gauw voor je beschikbaar is. Gelukkig is de melding uit beeld verdwenen. Was dat omdat er een tv-ontvanger te veel was aangemeld?

 

? Nee, het zit bij de kpn in de administratie dat gaat niet goed en jullie zijn afhankelijk van dat bedrijf, wel bizar dat zo groot bedrijf afhankelijk is van dat bedrijf wat de administratie regeld, dus is het een zooitje en ben ik als klant daar de dupe van en ben ik al vanaf 6 september bezig om het voor elkaar te krijgen om gewoon fox sports te hebben, mensen in mij  omgeving zeggen al waarom blijf je daar nog.

Kinderen zeggen al wifi was al slecht en nu heb je dit er ook nog bij echt te bizar voor woorden hoe dit bedrijf achetr uit gaat, wel  ooie reclames maar nu nog waar maken 


Hey @Benjamin1971, ik heb even voor je gekeken, ik zie dat je recentelijke wijziging: Ziggo Sport wel is toegevoegd, maar dat Fox Sports inderdaad nog steeds niet aan staat. Ik heb namens jou een ticket aangemaakt! Binnen enkele dagen wordt het opgepakt,  houd je me op de hoogte? Ik ga er vanuit dat alles dan weer werkt :)

Ervaar je problemen met wifi? Neem dan dit artikel eens door: Oplossen langzame wifi-verbinding daar staat veel info, tips & tricks om je wifi te verbeteren!


Hey @Benjamin1971, ik heb even voor je gekeken, ik zie dat je recentelijke wijziging: Ziggo Sport wel is toegevoegd, maar dat Fox Sports inderdaad nog steeds niet aan staat. Ik heb namens jou een ticket aangemaakt! Binnen enkele dagen wordt het opgepakt,  houd je me op de hoogte? Ik ga er vanuit dat alles dan weer werkt :)

Ervaar je problemen met wifi? Neem dan dit artikel eens door: Oplossen langzame wifi-verbinding daar staat veel info, tips & tricks om je wifi te verbeteren!

Dat klopt ik zou dat krijgen. Maar zoals jij het omschrijf dan is het alsnog bij mij geboekt ? 


Er ontbreekt hier wat context. Wat is er geboekt? Ik heb voor jou een ticket naar de achterliggende afdeling verzonden om FoxSports actief te krijgen. Is dat inmiddels gelukt?


Nee nog steeds niet opgelost

Mail van KPN klachten afdeling 

 

Van mijn collega krijg ik net een bericht waarin hij aangeeft dat uw via een medewerker van KPN heeft vernomen dat uw foxsport abonnement vandaag in dienst gaat.

Helaas is dit niet het geval , de collega’s die bezig zijn om dit soort orders die tijdens een migratie in de systemen zijn komen vast te zitten  

hebben nog geen oplossing voor dit probleem gevonden.

 

Zoals eerder aangegeven is men echt hard bezig om hiervoor een oplossing te bedenken.

Zodra deze er is wordt er contact met u opgenomen

 

Mocht u als tijdelijke oplossing een wedstijd willen kopen dan zal KPN wij deze vergoeden , mits u dit ook aan ons doorgeeft.

 

Vriendelijke groet

 

Bijna een maand verder 🙄😪


Hey Benjamin, ik zie dat je verzoek is afgesloten: Fox Sports werkt eindelijk! 🙂 Gelukkig, dat heeft erg lang geduurd, sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je geniet van de nieuwe voetbalcompetitie, veel kijkplezier! :) 


Hey Benjamin, ik zie dat je verzoek is afgesloten: Fox Sports werkt eindelijk! 🙂 Gelukkig, dat heeft erg lang geduurd, sorry voor het ongemak. Ik hoop dat je geniet van de nieuwe voetbalcompetitie, veel kijkplezier! :) 

Ja het heb ff geduurd en heel veel telefoontjes, helaas moest de laaste niet zo vriendelijk wat ik heel erg jammer vind. Vond het zo bizar om een klant zo lang te laten wachten, alle lof voor klachten afhandeling en de mensen die achter de belletjes zitten de afdeling die het moest oplossen mag wel wat sneller werken en duidelijker naar jullie zijn met info 


Dat is inderdaad erg jammer. De oplossing heeft langer op zich gewacht dan dat je van ons gewend bent. De order was blijven hangen nadat we een wijziging in het systeem hebben gedaan, wat natuurlijk niet zo vaak voorkomt. Bij een nieuwe wijziging van je pakket is het gelukkig opgelost en kun je binnen enkele minuten genieten van het zenderpakket. Nogmaals sorry voor het ongemak. Ik wens je veel kijkplezier :soccer:


Uiteraard word de klant natuurlijk gecompenseerd door alle omstandigheden .?

Hoop het wel, is een jaar fox beloofd helemaal voor niks.


Reageer