Skip to main content

De laatste weken heb ik steeds vaker onderstaande foutmelding bij het kijken van TV via de Chromecast en de KPN tv+ app . Het helpt meestal alleen dan om de Chromecast opnieuw op te starten. Andere app's hebben geen probleem. Wat gaat er hier fout?

Ik neem aan dat je de "gewone" smart-TV app van KPN bedoelt en niet de nieuwe KPN TV+ app voor smart TV waarvan de bèta test binnenkort start.

Ik denk niet dat KPN nog iets zal wijzigen in de "oude" smart-TV app.

Nee, inderdaad over de huidige TV+app. Maar deze foutmelding hoor dan natuurlijk niet….

Nee, inderdaad over de huidige TV+app. Maar deze foutmelding hoor dan natuurlijk niet….

De huidige TV+ app op je smartfoon? En daarmee cast je naar de chromecast? 

Nee de app staat op de Chromcast+Google TV

Natuurlijk mag die foutmelding niet voorkomen maar ik denk niet dat KPN hier nog veel aandacht aan zal schenken wetende dat die app binnenkort vervangen gaat worden door de nieuwe KPN TV+ app voor smart-TV.

De melding die jij noemt speelt al langere tijd en niet alleen op Android/Google TV maar ook op Tizen en WebOS.

Nee de app staat op de Chromcast+Google TV

Dat is dus niet de TV+ app maar de gewone (oude) smart-TV app.

Heb je je al aangemeld voor de bèta test met de nieuwe KPN TV+ app voor smart TV?

Ik heb mij inderdaad aangemeld voor de test. 

Natuurlijk mag die foutmelding niet voorkomen maar ik denk niet dat KPN hier nog veel aandacht aan zal schenken wetende dat die app binnenkort vervangen gaat worden door de nieuwe KPN TV+ app voor smart-TV.

De melding die jij noemt speelt al langere tijd en niet alleen op Android/Google TV maar ook op Tizen en WebOS.

Maar dan wel graag een workaround oid om de melding, als deze komt; eenvoudig op te lossen. De nieuwe app begint straks in de bèta Tot die tijd wil niet door blijven klooien met deze melding!

Het enige wat ik je kan aanraden is om de app te sluiten voordat je de televisie uitzet.

Nogmaals, Ik denk niet dat KPN nog iets zal doen aan de huidige smart-TV app.

Dan gaan we kijken of dat werkt

Zoals wjb zegt, is de huidige Smart TV inderdaad verouderd. We krijgen binnenkort een nieuwe Smart TV app: De KPN TV+ app voor de Smart TV. De huidige Smart TV komt daarmee te vervallen. Tot die tijd wil je natuurlijk wel TV kunnen kijken. De tip daarvoor is inderdaad zoals wjb ook zegt: sluit de app af voordat je de televisie uitzet.

Zoals wjb zegt, is de huidige Smart TV inderdaad verouderd. We krijgen binnenkort een nieuwe Smart TV app: De KPN TV+ app voor de Smart TV. De huidige Smart TV komt daarmee te vervallen. Tot die tijd wil je natuurlijk wel TV kunnen kijken. De tip daarvoor is inderdaad zoals wjb ook zegt: sluit de app af voordat je de televisie uitzet.

Doen we dat en ik wacht af ik mee mag testen

Reageer