Skip to main content

Hallo,

Vrijdag kreeg ik jullie aanbieding in de bus om voor 3 maanden gratis pakketten toe te voegen. Ik heb sindsdien al geprobeerd pakketten toe te voegen, maar ik krijg iedere keer dezelfde foutmelding zoals hieronder staat. Die krijg ik nadat ik aanvink dat ik akkoord ga met de voorwaarden en op "Plaats bestelling" klik. Ik heb verschillende devices gebruikt, verschillende browsers en cookies gewist. Nog steeds deze melding. 

 

"Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens."

 

Kan iemand helpen?

 

Groet Maarten

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Maartennij ,

Duidelijk is dat je alles al geprobeerd hebt, Online deze wijziging doorgeven gaat niet lukken. 

 

KPN is hiervoor gewoon vanaf morgen bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00)  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Nog één extra tip : Realiseer je dat je eigenlijk een uitbreiding van jouw abonnement aangaat met daarin een 100% korting van drie maanden lang. Je moet dus zelf tijdig deze uitbreiding weer ongedaan maken. De uitbreiding met het pakket stopt niet automatisch. Het forum staat vol met reacties van mensen die zich dat niet gerealiseerd hebben of het vergeten waren op te zeggen.  


Dag @Maartennij Is het inmiddels gelukt met het toevoegen? 


@Bart_  Ja de zenderpakketten zijn toegevoegd. Dit kon echt alleen telefonisch, zelfs via de tv gaf het een foutmelding, maar nu krijg ik een foutmelding bij het kijken. Het lijkt allemaal wel een erg gammel systeem. 

Via de app werkt het maar via de webbrowser krijg ik een foutmelding dat ik het op de app moet proberen. Dus het schiet nog niet echt op…..


@Maartennij

Ben je al verder gekomen? Start desnoods de TV-ontvanger even opnieuw op. 

 

*Admin: bericht aangevuld


Heeft de reset van de tv-ontvanger geholpen, @Maartennij? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.Â