Skip to main content

Ik heb, nadat ik alles heb geïnstalleerd, een programma op sbs6 in serie opgenomen,  helaas…de foutmelding bkx-apk-3020….

tot nog toe begreep ik, dat het kijken naar opnames vanaf de oude kpnbox niet kon, dit is echter met de nieuwe  materialen opgenomen….???????
 

echt heel vervelend 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik heb, nadat ik alles heb geïnstalleerd, een programma op sbs6 in serie opgenomen,  helaas…de foutmelding bkx-apk-3020….

tot nog toe begreep ik, dat het kijken naar opnames vanaf de oude kpnbox niet kon, dit is echter met de nieuwe  materialen opgenomen….???????
 

echt heel vervelend 

Dit gaat om de nieuwe +Box? Je kunt dan, via de Playstore, de KPN iTV app downloaden, de opnames zijn daar onder het kopje Opgeslagen wel te zien als het goed is.

Succes.


Dat zullen dan waarschijnlijk opnames zijn geweest die nog op een andere ontvanger zijn ingepland dan @Klaverblad8? Dat is inderdaad een bekend issue, zie bijvoorbeeld ook dit topic. Ik zou je willen adviseren om dan ook de opname opnieuw in te plannen.  


Dat zullen dan waarschijnlijk opnames zijn geweest die nog op een andere ontvanger zijn ingepland dan @Klaverblad8? Dat is inderdaad een bekend issue, zie bijvoorbeeld ook dit topic. Ik zou je willen adviseren om dan ook de opname opnieuw in te plannen.  

Volgens mij geeft hij/zij aan dat het met "nieuwe materialen" is opgenomen...


Dank voor jullie info!

alles werkt nu goed. 


@Klaverblad8 Dat is fijn om te horen! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!